Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست تخصصی با ذاکران اهل بیت امروز دوشنبه ۱۱ مردادماه در امامزاده صالح تهران با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان و جمعی از مداحان مشهور سایر شهرها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و خواندن سرود ملی آغاز شد

سپس حجت الاسلام بی آزار ضمن تبریک ایام مباهله و ولایت گفت: مباهله سندی بر حقانیت شیعه است.

غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، به گزارشی از اقدامات این سازمان از سال ۹۲ اشاره کرد و به اهمیت در اختیار گذاشتن مساجد و امام زاده ها برای هیئات پرداخت و گفت: در حالی که برپایی عزا مهم است، به همان اندازه رعایت پروتکل ها نیز الزامی بوده و این دو از هم جداشدنی نیست.


حجت الاسلام خاموشی در ادامه این نشست بیان کرد: محرم امسال هم باید با رعایت پروتکل ها برگزار شود و با توجه به واکسیناسیون، برگزاری پیاده روی اربعین نیز در آینده بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هیئت در رشد و عقلانیت سرآمد است، اظهار داشت: انقلاب با حسین (ع) شکل یافت و با او بقاء پیدا می کند.

مرتضی طاهری مداح اهل بیت، با انتقاد از نبود برنامه ریزی در برگزاری مراسم های مذهبی، گفت: برخی در برگزار نکردن جلسات دست داشته و برخی دیگر بدون رعایت پروتکل ها بی مهابا جلسه می‌گیرند. عنایت امام حسین (ع) از هر واکسنی مهم تر است و باتوجه به انجام سفرهای بین شهری و رعایت نکردن بخش های مختلف، این افراد هیئتی هستند که باید همه مسائل را رعایت کنند تا همه چیز گردن آنها نیفتد.

یدالله بهتاش دیگر مداح کشورمان بیان کرد: مذهبیون باید در همه فضا ادب را رعایت کرده؛ بعضی ها می خواهند چهره افراد مذهبی را خراب کنند. معمولا هم این توهین ها ناشی از شیطنت های فیک مجازی است.

محمدرضا بذری مداح گیلانی که به صورت ویدئو کنفرانس در نشست حضور داشت، گفت: مدیریت امام زاده ها را به هیئتی ها بسپارید تا علاوه بر محرم، مناسبات دیگر نیز برگزار و در این مکان ها شروع به کار فرهنگی کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد

 زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در نشست تاریخ یزد که با موضوع تاریخ شفاهی یزد قدیم برگزار شد، گفت: با توجه به اهمیت پرداختن به تاریخ و گذشته، سلسله نشست‌هایی را با عنوان دوشنبه‌های فرهنگی در این مرکز آغاز کرده ایم که تاریخ شفاهی قدیم یزد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه این نشست‌ها با حضور مفاخر، مشاهیر و نویسندگان یزدی برگزار می‌شود، بیان کرد: این جلسات با موضوعات مختلف تمدنی در حوزه آب، قنات، مباحث فرهنگی و اجتماعی کاملا ثبت و ضبط می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد