Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس  و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی از حضور ناظرین ویژه خود در دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی خبر داد.

طبق برنامه ناظرین ویژه انضباطی در دیدار تیم های استقلال گل گهرسیرجان و فولادخوزستان، ملوان بندرانزلی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی که روز چهارشنبه 13 مردادماه برگزار می شود، حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در هفته آخر لیگ برتر نیز عوامل و ناظرین انضباطی فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جام حذفی فدراسیون فوتبال لیگ برتر کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دوم  اردیبهشت،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین  خبرگزاری مهر از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • کامرانی‌فر، ناظر نیمه نهایی ای‌اف‌سی کاپ شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو