Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص اینکه آیا از عملکرد فولاد خوزستان در فصل بیستم لیگ‌برتر فوتبال کشورمان راضی بوده یا خیر؟ اظهار داشت: فصلی که گذشت کاملاً فرسایشی و خسته کننده بود، مخصوصاً برای ما که با پنجره بسته در این فصل حضور داشتیم. واقعاً مبارزه کردن در این فصل برای ما بسیار سخت شده بود، در آسیا هم بازی‌های سنگین را پشت سر گذاشتیم و به خاطر همین بچه‌ها از لحاظ روحی و جسمی واقعا اذیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این حال تا روز آخر مبارزه کردیم و در روز آخر جایگاه چهارمی را از دست دادیم؛ هرچند شایستگی فولاد بالاتر از این حرف‌ها بود. با وجود اتفاق‌هایی که افتاده و با وجود شرایط سختی که داشتیم نتیجه بدی نگرفتیم. اینجا باید از جواد نکونام تشکر کنم که یک سازماندهی و یک ساختار منظم را در فولاد ایجاد کرده است و طوری با بچه ها کار کرد که آنها توانستند فشارها را تحمل کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: چیزی که مهم است این است که امسال در لیگ برتر شاهد فوتبال شرافتمندانه‌ای بودیم. تا روز آخر تکلیف قهرمان، تیم سقوط کرده و سهمیه ها مشخص نبود و این یعنی کارمان بسیار دشوار بود اما مسئله اینجا بود که همه تیم ها شرافتمندانه بازی کردند و دیگر حرف و حدیثی در هیچ موردی وجود نداشت.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد هم در فولاد می ماند یا خیر؟ گفت: ماموریت من در پایان فصل تمام می‌شود، ماندن یا رفتنم یک تصمیم درون سازمانی است.

وی در خصوص تقابل فولاد و ملوان بندر انزلی در نیمه نهایی جام حذفی تاکید کرد: بازی فوق‌العاده سختی با تیمی داریم که تفاوتش با ما این است که چند دوره قهرمان جام حذفی شده. این یعنی کار ما بسیار دشوار است، می‌دانیم که ملوان تیم خوبی است و برای آنها احترام قائل هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: چیزی که الان ما به آن فکر می‌کنیم پیروزی مقابل ملوان است، اگر این بازی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، آن وقت به قهرمانی در جام حذفی یا مسائل دیگر هم فکر می‌کنیم.

آذری درباره وضعیت ذوب آهن در لیگ و ماندگاری این تیم در روز آخر لیگ برتر گفت: به نظر من ذوب‌آهن را خدا و تراکتور در لیگ‌برتر نگه داشتند. تیمی که می‌خواهد در لیگ بماند نباید در هفته آخر، در خانه خودش یک بر صفر ببازد. ذوب‌آهن اگر می‌خواست لیگ برتری بماند باید مس رفسنجان را می‌برد که نبرد. ضمن اینکه باید از تراکتور و ذوب آهنی‌های سابق تراکتور تشکر کنم که مردانه در بازی آخر جنگیدند و سایپا را بردند تا ذوب آهن در لیگ برتر بماند. به غیر از خدا و تراکتور هیچ کس دیگری عامل ماندن ذوب‌آهن در لیگ نبود. بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ بیستم در پایان فصل/ قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی سپاهان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری ذوب آهن در لیگ لیگ برتر جام حذفی روز آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان لیگ برتر در فصل جاری در ترکیب فولاد خوزستان یک ستاره بوده است؛ در فصلی که فولاد از روزهای خوب خودش دور بوده و نتایجی دور از انتظار را کسب کرده، انصاری توانسته با عملکرد فوق‌العاده در چندین مسابقه به تیمش کمک کند و مراجعه به آمار نشان می‌دهد که کاپیتان قرمزپوشان اهوازی تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فصل جاری است.

انصاری در فصلی که فولاد با گذشت 24 بازی تنها 21 امتیاز اندوخته، توانسته 3 گل برای تیمش بزند که سه گل او سه امتیازی بوده است. این مهاجم باتجربه همچنین چهار پاس گل برای هم‌تیمی هایش ارسال کرده تا رد پایش در موفقیت‌های اندک فولاد به وضوح دیده شود.

اتفاق ویژه‌ای که در بازی گذشته فولاد مقابل مس رفسنجان رخ داد، نیمکت‌نشینی ساسان انصاری با وجود این آمار خوب بود؛ کاپیتان قرمزپوشان با نظر عبدالله ویسی کارش را در بازی روز جمعه از روی نیمکت شروع کرد و جالب اینکه این مساله باعث شد شب عجیبی را سپری کند.

انصاری تا اواسط نیمه دوم که به صورت تعویضی به زمین برود، یک لحظه هم روی نیمکت آرام و قرار نداشت؛ او سعی می‌کرد با حمایت از هم‌تیمی هایش آنها را داخل زمین تهییج کند و گامی در راستای موفقیت فولاد بردارد. این بازیکن باتجربه، زمانی به عنوان تعویضی وارد زمین شد که تیمش در شوک دریافت گل از مس برخلاف جهت بازی بود اما با ورود به زمین یک انرژی مضاعف را به هم‌دسته های خود داد و جنب و جوش و تلاش مضاعف او حتی باعث شد تا فولاد در دقایق پایانی چند فرصت خوب گلزنی هم به دست بیاورد که البته با بی‌دقتی و بدشانسی به گل تساوی ختم نشد.

در نهایت انصاری با انبوهی از حسرت و ناراحتی بابت شکست فولاد زمین بازی را ترک کرد؛ تصاویری که از ساسان هنگام خروج از زمین ثبت شده، بغض او بابت این شکست تلخ و خطرناک شدن اوضاع برای بقای فولاد در لیگ برتر را به خوبی نشان می‌دهد.

با توجه به شرایط حساسی که فولادی ها برای بقا در لیگ برتر پیدا کرده‌اند، به نظر می‌رسد در بازی های آینده شاهد بازگشت تاثیرگذارترین بازیکن این تیم به ترکیب اصلی باشیم. بی‌شک عبدالله ویسی که دوست ندارد تیمش امتیازات باقیمانده را از دست بدهد، از حالا برای مسابقه بعدی فولاد به فکر چاره است و احتمالا یکی از برنامه‌های او بازگرداندن کاپیتان به ترکیب اصلی برای بالا بردن آمار دوندگی و سرعت بازی تیمش خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی