Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان استاندار همدان تأکید کرد: مدیران با صلابت و جدیت کارها و خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهند.

سیدسعید شاهرخی دوشنبه ۱۱ مردادماه در جلسه شورای اداری استان همدان بیان کرد: تفاوتی که کار ما با هیئت وزیران دارد این است که امروز روز پایانی کار هیئت وزیران است اما روز پایانی کار در استان‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدیران در هر جایگاهی که هستند با قدرت و جدیت و انگیزه و با نیت این که خدمت‌گزاری یک فرصت خدادادی است کار خود را با قدرت ادامه دهند.

شاهرخی اضافه کرد: در استان‌ها کار و فعالیت باید با شدت ادامه پیدا کند و با جابجایی دولت نباید ضعفی در انجام امور و خدمت‌رسانی به مردم به وجود بیاید چراکه جابجایی و استقرار دولت جدید امری طبیعی است و روند خود را طی می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه مطابق شرح وظایف و برنامه راهبردی تا پایان سال ۱۴۰۰ باید کار را ادامه دهیم، افزود: این برنامه راهبردی در قالب برنامه صد روزه‌ای است که در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هر هفته پروژه‌های ارزشمند و تأثیرگذار که برای ده‌ها سال تأثیرات آنها را در استان خواهیم دید افتتاح می‌شوند، گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های بهداشت، درمان، سلامت، راه و مسکن و... است و به عنوان نمونه فردا شاهد بهره‌برداری ۱۷ یا ۱۸ پروژه در حوزه بهداشت و درمان و سلامت د استان هستیم.

استاندار همدان در پایان اظهار کرد: برخی از پروژه‌های دولت فعلی نیز در پاییز و زمستان آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی پروژه عمراني استانی اقتصادی روز پایانی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، ۲۳۵ پرونده قصاص نفس در این استان سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۹۰ فقره پرونده، ۱۶۱ درصد پیشرفت داشته است.

دیگر خبرها

  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • همکاری و هماهنگی میان «میدان، دیپلماسی و رسانه»، ویژگی برجسته عملیات وعده صادق
  • تنبیه رژیم صهیونیستی موجب شادمانی ملت‌های آزاده شد
  • دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان