Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@13:32:54 GMT

پزشکی که یک شبه 20 سال جوان شد!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۰۲۵۵

پزشکی که یک شبه 20 سال جوان شد!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

 

 

    مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب چگونه برگزار خواهد شد؟ سرسره آبی ۸۰ متری وسط دریا+ فیلم اصفهان میزبان فینال جام حذفی فوتبال شد کیسه زباله‌ای که یک بالگرد را تا مرز سقوط پیش برد+ فیلم پرتراکم‌ترین جزیره دنیا + فیلم تنگه‌ هایقر ملقب به گرند کنیون ایران + فیلم بهترین الگوی اسلامی برای جوانان چه ویژگی‌هایی دارد؟ ماجرای جذاب یک جستجو در «روحی در جزیره گنج» تولید ۲۰ قطعه موسیقی با کلام جدید در مراکز استانی پزشکی که یک شبه 20 سال جوان شد!

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری اختلال مغزی مراسم تنفیذ سرسره آبی میزبانی لیگ قهرمانی سقوط بالگرد اصفهان میزبان لیگ تنگه هایقر الگوی اسلامی جوانان المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی تنفیذ حکم ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا مسابقات قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد.

به دلیل لغو شدن پرواز‌های کشور‌های مختلف به دوبی، در پی سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد.

به زودی خبر تکمیلی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها