Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا از ارسال تجهیزات آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در استان خوزستان خبر داد. - اخبار استانها -

خلیل بابایی زاده، مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا و مسئول پشتیبانی ستاد گرامیداشت شهید مجتبی بابایی زاده در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در  اندیمشک  اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی جهادی خادم الشهدا دارای یک عقبه خانوادگی در انقلاب و جنگ تحمیلی می‌باشد و امروز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) آتش به اختیار فعالیت می‌کند و همه اعضای این قرارگاه، خود را خادم الشهدا، خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اقدامات این قرارگاه افزود: از اقدامات مهم و چشمگیر این مجموعه در سال 1400 می‌توان به رفع چهره فقر از سیمای برخی از خانوادهای نیازمند اندیمشکی، آزادی تعدادی از همشهریان زندانی با جرائم مالی غیر عمد  اشاره کرد و امروز باتوجه به مشکلات آب در برخی از مناطق استان خوزستان،  با همکاری خیران اقدام به ارسال تعدادی تجهیزات آبرسانی به مبلغ 250 میلیون ریال به روستاهای غرب استان خوزستان نموده‌ایم.

مدیر قرارگاه جهادی فرهنگی خادم الشهدا گفت: ما برای همه جبهه‌ها و موضوعات جهادی برنامه‌ریزی و راهبرد داریم که به فراخور زمان و توان وارد عمل خواهیم شد و سعی می‌کنیم در این خصوص از نظرات، پیشنهادات و تجربیات همه پیشکسوتان عرصه‌های مختلف بالاخص رزمندگان سال‌های دفاع مقدس، فعالین فرهنگی و نخبگان بهره ببریم.

همت خالصانه گروه‌های جهادی در احیای روحیه همدلی و مشارکت در محلات شیرازرزمایش جهادی ‌سلامت ‌در خوزستان /پزشکان ‌مردم دشت آزادگان را رایگان ویزیت کردند‌جهادگران نیشابوری همچنان در میدان محرومیت‌زدایی حضور دارندسردار زهرایی: مردم به خدمات گروه‌های جهادی دلگرمند/ مراحل نهایی تصویب ‌شهید محسوب شدن جهادگرانِ ‌در حین خدمت

وی افزود: در راستای حفظ آثار، نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس هرساله در شهریورماه اقدام به برگزاری یادواره شهدا بامحوریت پاسدارشهید مجتبی بابایی زاده می‌کردیم که طبق نظر برادر عزیزم جناب آقای امیر بابایی زاده در این دوره باتوجه به شرایط کرونا،  ممکن است آیین این شهید را در  بیمارستان فراموش شده شهید کلانتری شهر هزار شهید اندیمشک که سندی از افتخارات ، قدمگاه فرماندهان، رزمندگان و شهدای زیادی است برگزارکنیم .

وی در این پایان افزود: از علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت درخواست داریم که ما را در اقدامات جهادی و رفع مشکلات همشهریان عزیز یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاسدارشهید مجتبی بابایی زاده در شهریورماه سال 1390 در راه ایجاد امنیت و دفاع از وطن حین نبردی سخت با گروهک تروریستی پژاک به همراه تعدادی از همرزمانش به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خادم الشهدا بابایی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز دریاچه ارومیه ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته است

سخنگوی صنعت آب کشور گفت: تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته‌ است. به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور اظهار داشت: با توجه به بارش‌های نرمال در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و بهبود نسبی جریان آب در رودخانه‌های این حوضه و عدم برداشت آب توسط کشاورزان در فصل زمستان، ورودی به دریاچه افزایش داشته است.

وی افزود: رهاسازی از سدها به سمت دریاچه نیز این موضوع را تقویت کرده به نحوی‌که تراز دریاچه در چند ماه اخیر دارای رشد مداوم بوده‌ است.

سخنگوی صنعت آب خاطرنشان کرد: مقایسه آماری نشان می‌دهد تراز دریاچه نسبت به ابتدای سال آبی دارای رشد 50 سانتیمتری بوده و در مقایسه با تاریخ مشابه سال گذشته، 6 سانتیمتر بیشتر است. 

قاسم‌زاده گفت: در حال حاضر حدود 30 درصد از سطح دریاچه با آب پوشیده شده است که معادل 1250 کیلومتر مربع است.

دیگر خبرها

  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • تراز دریاچه ارومیه ۵۰ سانتیمتر افزایش یافته است
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • برگزاری اردو‌های نذرشفا در مشهد الرضا
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • ۱۳۰۰۰ نفر در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان از آب شرب بهره مند شدند
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است