Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:23:53 GMT

رقابت علمی کنز نوآوران جهان اسلام را به چالش دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۰۴۴۹

رقابت علمی کنز نوآوران جهان اسلام را به چالش دعوت کرد

دومین دوره رقابت علمی کنز برگزار می‌شود تا دستاوردهای علمی و راه‌کارهای نوآورانه بین‌المللی جهان اسلام پاسخ‌گوی نیازها شود.

به گزارش ایسنا، دومین دوره رقابت علمی کنز سال ۱۴۰۰ توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود. همه دانشگاهیان،‌ دانشجویان و نوآوران زیر ۴۵ سال جهان اسلام دعوت هستند تا دستاوردهای علمی و راه‌کارهای نوآورانه خود را در این رویداد ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد جهانی در محورهای «اقتصاد بانکداری و تامین مالی»، «انرژی، آب و محیط‌زیست»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «سلامت و فناوری‌های پزشکی»، «حمل‌ونقل» و «معدن و صنایع معدنی» برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در آن تا اول شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا دستاوردهای علمی خود را در بخش آزاد رویداد یا در پاسخ‌ به چالش های تعریف شده توسط نهادهای داخلی و بین‌المللی در قالب یک ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای ارائه کنند. این دستاوردها می‌تواند در قالب ایده، مقاله، کتاب، نمونه اولیه محصول یا محصول جدید باشد.

به نقل از معاونت علمی، رقابت علمی کنز نه فقط یک رقابت، بلکه بازاری است که دانشمندان، محققان و نوآوران جوان می‌توانند مشتریانی فراتر از مرزهای کشور خود برای دستاوردهای علمی‌شان بیابند و جوایزی چون کمک هزینه فرصت مطالعاتی به ارزش ۲ هزار دلار، امتیاز ویژه برای بهره‌مندی از پلتفرم‌های شبکه‌سازی بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) و غیره دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رقابت کنز جایزه مصطفی ص معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري دستاوردهای علمی رقابت علمی کنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان اردو‌های آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موریس موتا پائر سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران در نخستین اردو از استعداد‌های جوان والیبال کشور برای حضور در تمرینات دعوت کرده بود که این مرحله از اردوی آمادگی با هدایت پیمان اکبری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در ادامه این تمرینات موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان اعلام کرد که یازده نفر از آنها از ارومیه هستند .

اسامی بازیکنان دعوت شده از استان آذربایجان غربی به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال مردان به شرح زیر است:

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی و مبین نصری

مدافع میانی: محمد ولی‌زاده، امیرحسین توخته و متین احمدی

قطر پاسور: بردیا سعادت، محمد بربست و رضا رضایی

لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور

آماده سازی تیم ملی از فردا روز چهارشنبه وارد مرحله جدید خود خواهد شد.

علاوه بر این بازیکنان عبدالرضا علیزاده، امیرملک زاده و توحید اصغری نیز از استان آذربایجان غربی در قالب کادر مربیان به تیم ملی والیبال کشور دعوت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال