Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: در چهارمین ماه تابستان سال جاری، ۴ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۸۶ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی افزود: از این میزان انرژی، ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ۳۸۰ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های نیروگاه سیکل ترکیبی و ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون و ۲۰۶ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحد‌های نیروگاه بخار تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی قزوین خاطرنشان کرد: با این میزان انرژی خالص در چهار ماهه امسال، نیروگاه شهید رجایی شاهد رشد بیش از پنج درصدی تولید انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه شهید رجایی نیروگاه برق تولید برق نیروگاه شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز در سال ۱۴۰۲

 محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با برنامه ریزی و اجرای طرحهای عملیاتی که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ صورت دادیم توانستیم مشکلات و محدودیت های فنی جهت تولید این انرژی در سال ۱۴۰۲ را رفع نماییم بطوریکه در تابستان و پیک برق سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۴۰۰ مگاواتی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بودیم.

 او افزود: تکیه بر تلاش، تجربه، تخصص و تعهد کارکنان این نیروگاه با وجود فرسودگی قطعات و تجهیزات نیروگاهی مهمترین عامل جهت این افزایش تولید بوده و توانستیم در سال ۱۴۰۲ بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری منتقل کنیم.

 مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز می‌گوید: هم اکنون نیز با اجرای برنامه های عملیاتی همچون تعمیرات اساسی واحد شماره ۲ ، تعمیرات میان دوره ای سایر واحدها، تعمیرات اساسی برجهای خنک کن و سایر پروژه های فنی در جهت بهبود و ارتقای سطح آمادگی نیروگاه جهت تامین برق مورد نیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری گام برمی داریم.

  نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور می‌باشد و نقش مهمی در تأمین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نیروگاه‌های تولید پراکنده برق
  • اتصال واحدهای ۵ و ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور به شبکه سراسری برق
  • رشد ۲۵ برابری ظرفیت نصب شده نیروگاه های تولید پراکنده برق
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر از زبان معاون سازمان انرژی اتمی
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • تولید بیش از ۸ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • تولید ۸ میلیارد و ۳۸۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • برنامه‌ریزی‌های مدون برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های قدرت و راکتورهای داخلی
  • افزایش ۹ درصدی تولید برق نیروگاه رامین اهواز در سال ۱۴۰۲