Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین دادرس رئیس اتحادیه دام سبک کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به اینکه خرید تضمینی گوشت که قرار بود توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور از دامداران انجام شود به کجا رسید؟ گفت: متاسفانه شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعتبار کافی برای خرید گوشت از دامداران را ندارد و خرید متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادرس افزود: یکی از راهکارها این است که از ظرفیت سایر نهادها و ارگان هایی که فعالیت های اقتصادی دارند استفاده شود و این اقدام در دولت سیزدهم هم ادامه یابد.بخشی نهادها در حوزه کشاورزی فعالیت می کنند که می تواند به کمک بخش کشاورزی بیاید.

به گزارش فارس تعدادی هلدینگ های کشاورزی از جمله سازمان اقتصادی کوثر که ظرفیت های خوبی دارند و می توان از سرمایه ها و دانش فنی آنها استفاده کرد، اخیرا سازمان اقتصادی کوثر در احیای مرغ آرین نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

در حال حاضر دامداران کشور می گویند مازاد تولید گوشت در کشور وجود دارد و بارها درخواست مجوز صادرات کرده‌اند اما موافقتی نشده است اکنون می گویند برنامه خرید تضمینی هم از سوی دولت متوقف شده است.

دادرس در ادامه با بیان اینکه دولت دوازدهم زمین سوخته تحویل دولت آینده میدهد گفت باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده شود و دولت سیزدهم به تنهایی قادر به حل این مشکلات و چالش ها نخواهد بود.

وی مشکلات تامین نهاده، نداشتن برنامه های صادراتی، نداشتن نظام توزیع مناسب بازار و عدم حمایت  از تولید کنندگان را از مشکلات عمده تولیدکنندگان عنوان کرد.

رئیس اتحادیه دام سبک کشور افزود: اینکه ما فکر کنیم دولت آینده یک‌شبه اوضاع را ساماندهی می کند فکر درستی نیست و باید در این زمینه برنامه‌ریزی انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افشین دادرس زمین سوخته خرید تضمینی گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس

عصر امروز جلسه‌ای به دعوت حمید رسایی منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با حضور جمعی از منتخبان دوره جدید مجلس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، یک ماه دیگر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و از هفتم خرداد ماه دوازدهمین دوره مجلس آغاز خواهد شد.

در دوره جدید مجلس برخلاف دوره کنونی انتخابات هیات رییسه و جایگاه ریاست دوره آینده محل بحث و تحلیل فراوان شده است، کرسی‌ای که در مجلس یازدهم اگرچه به طور ثابت ریاست قالیباف را بر خود دید، اما هر ساله موضوعی چالشی میان او و منتقدانش بوده است.

بر همین اساس و با توجه به نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس که قالیباف جایگاه نخست را در تهران از دست داد و بعد از ۳ کاندیدای عضو یا نزدیک به جبهه پایداری و منتقدانش در رتبه چهارم قرار گرفت گمانه‌زنی‌ها درخصوص آینده حضور او در جایگاه ریاست و حتی ادامه حضور در مجلس شتاب تازه‌ای گرفت.

در روز‌های نخست پس از انتخابات حجم اظهارنظر‌ها و واکنش‌های مجازی به قدری افزایش پیدا کرده بود که مورد تذکر رهبری قرار گرفت و ایشان فرمودند: «منتخبان مجلس جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسیِ با طراواتِ کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌ماند.»

حال به نظر می‌رسد منتقدان و مخالفان قالیباف در روز‌های پایانی مجلس یازدهم و در آستانه شروع به کار مجلس جدید وارد فاز تازه فعالیت‌های خود شده‌اند؛ در همین راستا شنیده می‌شود عصر امروز جلسه‌ای به دعوت حمید رسایی منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم با حضور جمعی از منتخبان دوره جدید مجلس برگزار خواهد شد.

احتمالا یکی از مهمترین محور‌ها و موضوعاتی که در جلسه امروز مطرح می‌شود موضوع انتخابات هیات رییسه مجلس و ریاست مجلس در دوره آینده باشد.

این احتمال وجود دارد که اگرچه محوریت این جلسه با حجت الاسلام رسایی است، اما برخی افراد بیرون از مجلس جزو متولیان برگزاری آن باشند.

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • آینده صهیونیست‌ها در «خراش»
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • بررسی آینده رژیمِ صهیونیستی در مستند «خراش»