Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال از حضور ناظرین انضباطی، حراست و اخلاق در ۶ دیدار از رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور خبر داد.

مسابقات هفته هفدهم لیگ دسته سوم در حالی روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه ساعت ۲۰  به صورت همزمان برگزار می‌شود که ناظران کمیته اخلاق، انضباطی و حراست در ۶ بازی به صورت محسوس و نامحسوس حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاراگ تهران - پیام وحدت خراسان

شهرداری نوشهر - شهدا رزکان البرز

نفت ایرانیان- کانیاو اشنویه

بنیامین ورزشی تهران- شهرداری فومن

آرتام تبریز-  شهید اورکی اسلامشهر

ون پارس نقش جهان - خلیج فارس ماهشهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال

به گزارش فرارو و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر با حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون برگزار شد که تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون، نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ با توجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین در صورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند