Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، همه گیری ویروس کرونا در انگلیس به روایت دولت، علاوه بر گرفتن جان بیش از ۱۲۹ هزار تن و ابتلای بیش از پنج میلیون و هشتصد هزار نفر، بر پیکر اقتصاد و شاغلان در این کشور هم ضربه کاری وارد کرده است.

یک شهروند انگلیسی با ابراز نگرانی از تداوم مشکلات اقتصادی گفت: حدود دو سال است که به علت تعطیلی‌های ناشی از همه گیری کرونا کارم را از دست داده ام و خانه نشین شدم و، چون خویش فرما هستم از کمک‌های مالی دولت به کارکنان شاغل بهره‌مند نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جوان انگلیسی افزود: ناچار شده ام از پس اندازم خرج کنم البته آنانی که کمک‌های مالی دولتی دریافت کردند به میزانی نبوده است که بتوانند به طور کامل مخارج زندگی خود را تامین کنند.

بنابرگزارش مرکز ملی آمار انگلیس تولید ناخالص داخلی این کشور ۹.۹ درصد کاهش یافته که بیشترین آسیب در سیصد سال اخیر است.

صنعت خودروی انگلیس از جمله صنایعی است که در همه گیری کرونا آسیب‌های جدی دید به گونه‌ای که در تازه‌ترین گزارش اعلام شده در سال گذشته حدود ۹۲۰ هزار خودرو در این کشور تولید شد که در مقایسه با دو سال قبل از ان حدود ۷۵۰ هزار دستگاه کمتر شده است.

تیم پارکر، عضو اتحادیه کارکنان صنعت خودرو انگلیس در این باره اذعان کرد: در حال حاضر هیچ راه برون رفتی از بحران این صنعت مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: کارخانه‌های خودروسازی مدام از بازخرید و تعدیل نیرو‌های خود سخن می‌گویند و چشم انداز روشنی هم مشاهده نمی‌شود.

تازه‌ترین گزارش منتشر شده در انگلیس نشان می‌دهد تولید خودرو ماه گذشته در این کشور به کمتر از ۷۰ هزار دستگاه رسید که کمترین میزان در ماه ژوئن طی ۶۸ سال اخیر در این کشور است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو انگلیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتی های حوادث کار در مازندران ۲۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳۷ نفر شامل ۱۳۵ مرد و مابقی زن بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت.

عباسی تصریح کرد: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در سال ۱۴۰۲ به ترتیب شهرستان ساری با ۱۸، آمل با ۱۶ و نور با ۱۳ بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۶۳ نفر (با افزایش ۱۹ درصدی)، برق گرفتگی با ۳۴ (افزایش ۳۱ درصدی)، اصابت جسم سخت با ۲۵ (افزایش ۲۵ درصدی) و سایر موارد با ۱۵ مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

وی گفت: خرداد ماه با ۱۷، (فروردین، آبان، آذر، دی) هر کدام با ۱۳ مورد بیشترین و اردیبهشت با ۷ مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است و سنین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۳۴ مورد بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۸ فوتی کمترین آمار را داشتند.

عباسی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۷۱ شامل ۸۱۰ مرد و ما بقی زن مصدوم ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک نفر بیشتر گزارش شده است.

کد خبر 6083948

دیگر خبرها

  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • قول وزیر برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • رئیسی: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • رئیسی: همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • رییسی: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • فوتی های حوادث کار در مازندران ۲۰ درصد افزایش یافت