Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران از اهدای یک هزار سری جهیزیه در پاکدشت و در صورت شناسایی به زوج‌های نیازمند و در آستانه ازدواج خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، سردار سید ضیاالدین حزنی در رزمایش همدلی و مواسات که در مصلی بزرگ امام خمینی شهرستان پاکدشت برگزار شد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های داخلی اظهار داشت: سرمایه سپاه مردم هستند و هیچ‌گاه از این سرمایه به نفع شخص و یا مسئولی نخواهیم گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش که باعث افزایش همدلی می‌شود صرفا مربوط به دوران کرونا نیست بلکه در همه برهه‌های زمانی مختلف از آن برای رفع نیاز محرومین و در راستای محرومیت زدایی کمک گرفته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در ادامه گفت: عمده کار سپاه در این رزمایش احیای واحدهای صنعتی در حال تعطیلی و ورشکستگی بود و اکنون مفتخریم که بگوییم وسایل مربوط به جهیزیه‌های اهدایی در کارخانه‌های ایرانی و با زحمت کارگر ایرانی تهیه شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در جهیزیه‌های اهدایی ادوار گذشته نیمی از وسایل خارجی بود اما اکنون به ثمره تلاش کارگران ایرانی این سری از جهیزیه‌های اهدایی تماماً ساخت داخل هستند.

حزنی ضمن تشکر از فرمانده سپاه پاکدشت در شناسایی خانواده های نیازمند گفت: عملکرد سپاه ناحیه پاکدشت همواره خوب بوده و به همین منظور فرصت 2 ماهه برای شناسایی یک هزار زوج در آستانه ازدواج پاکدشتی به سپاه این شهرستان داده می‌شود تا پس از ارسال مدارک، جهیزیه‌های اهدایی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

سپاه پای کار ازدواج آسان زوج‌های جوان هرمزگانی/ اهدای 8 میلیارد ریال جهزیه به زوج‌های جوان + فیلمکنگره ملی 4000 شهید استان یزد | ‌830 سری جهزیه در کنگره ملی شهدای یزد تأمین شدفرمانده سپاه استان کرمان: 500 سری جهزیه بین زوج‌های نیازمند استان کرمان توزیع می‌شود

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد: در هشتمین مرحله رزمایش همدلی و مواسات شهرستان پاکدشت، 20 سری جهیزیه به زوج‌های در آستانه ازدواج در این روزهای سخت برای آغاز زندگی مشترک اهدا شد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهیزیه های اهدایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود