Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رتبه چهارم کنکور هنر تلاش و ممارست را علت اصلی موفقیتش در کنکور ۱۴۰۰ دانست و گفت: سوالات آزمون در برخی از دروس خارج از کتاب و بسیار سخت بود. - اخبار استانها -

می‌سا شفیع‌پور فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اصلی‌ترین علت موفقیت خود در کنکور 1400 را تلاش و مطالعه بسیار دانست و اظهار داشت: 60 درصد علت موفقیت بنده در کنکور هنر، حاصل تلاش و ممارستم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه چهارم کنکور هنر با بیان اینکه بنده بخشی از موفقیتم را مدیون کلاس‌های تقویتی هستم عنوان داشت: 40 درصد از موفقیتم حاصل شرکت در کلاس‌های تقویتی است و کلاس‌های کنکور و تقویتی از لحاظ آموزشی و برنامه‌ریزی یاریگر من بودند.

دانش‌آموز گیلانی خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که به‌دنبال رتبه برتر در کنکور هستند ناچار به استفاده از کلاس‌های کنکور می‌شوند و بنده بخشی از موفقیتم را مدیون این کلاس‌ها هستم.

عدم حمایت متولیان فرهنگی از هنرمندان در گیلان؛ بسیاری از مراکز هنری سال‌ها بلااستفاده مانده استگله‌مندی مردم از عملکرد ادارات در گیلان؛ ارتقای سلامت اداری موجب رضایت‌مندی شهروندان می‌شود"دانشنامه بزرگ دفاع مقدس" در گیلان تدوین می‌شود

وی ضمن قدردانی از پدر و مادرش به‌دلیل حمایت در کسب این موفقیت افزود: خانواده بنده همواره حامی من بودند و امسال نیز به‌طور ویژه از لحاظ مالی و عاطفی در کنارم بودند و فضا را به‌گونه‌ای فراهم کردند تا بتوانم در آرامش درس خوانده و تمام تمرکزم را روی درسم بگذارم.

شفیع‌پور فومنی با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس امسال موقعیت خوبی را برای بنده ایجاد کرد تا وقت بسیاری برای تمرکز بر روی درس‌ها داشته باشم افزود: بنده موافق کلاس‌های حضوری و اکنون نیز علاقه‌مند به شرکت در کلاس‌های حضوری در دانشگاه هستند.

رتبه چهارم کنکور هنر ابراز داشت: البته با وجود شرایط کنونی امکان آموزش حضوری میسر نیست و با وجود اینکه کلاس‌های حضوری از لحاظ کیفیت آموزش بسیار بهتر است اما مهم‌ترین موضوع حفظ سلامت افراد است.

دانش‌آموز گیلانی تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مردم اکنون واکسینه نشده و حتی پس از واکسن نیز باید از برگزاری تجمعات خودداری شود آموزش‌های مجازی را تا زمانی که یک وضعیت سلامت پایدار در کشور ایجاد شود ترجیح می‌دهم.

وی درباره سطح مباحث کنکور با بیان اینکه مباحث کنکور هنر در مجموع از منابع آزاد طراحی می‌شود اظهار داشت: بنده برای کنکور امسال کتاب‌های وزارتی نظام جدید و قدیم، دایره المعارف‌ها، کتاب‌های منابع آزاد را مطالعه و همچنین در آزمون‌های آزمایشی نیز شرکت کردم.

شفیع‌پور فومنی افزود: سطح سئوالات مبحث درک عمومی هنر کنکور خوب بود اما درس ریاضی با سال‌های قبل متفاوت و بسیار سخت بود از طرفی برای درس ترسیم فنی، سوالات خارج از کتاب و در برخی از موارد غیرمنطقی بود.

رتبه چهارم کنکور سراسری هنر خاطرنشان کرد: همچنین برای درس خلاقیت تصویری پاسخ‌نامه سازمان سنجش نادرست بود و درس خلاقیت موسیقی نیز سئوالات خارج از کتاب بسیاری داشت.

وی در پایان در توصیه به کنکوری‌های 1401 افزود: بنده در ابتدای راه به خوبی نمی‌دانستم که باید چه کار کنم اما به تدریج مسیر درست را پیدا کردم و پیشنهاد من به کنکوری‌های 1401 این است که ابتدا تحقیق کرده و مشخص کنند که چه مسیری را برای آینده در نظر دارند.

دانش‌آموز گیلانی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان تنها به فکر جنبه مالی نباشند گفت: بسیاری از دانش‌آموزان به‌دلیل جنبه مالی و کاری به سراغ رشته‌های پزشکی و مهندسی می‌روند اما مهم این است که فرد در رشته‌ای که علاقه دارد تحصیل کرده و مسلماً در آن موفق نیز می‌شود.

شفیع‌پور فومنی تصریح کرد: توصیه من به دانش‌آموزانی که سال آینده کنکور دارند این است که تنها یک سال به خوبی تلاش کنند و حتماً نیز پس از تلاش و ممارست در این یک سال به خواسته خود می‌رسند همان‌طور که این اتفاق برای بنده و دانش‌آموزان دیگر افتاد.

به گزارش تسنیم، می‌سا شفیع‌پور فومنی از استان گیلان توانست در کنکور سراسری امسال در رشته هنر رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خارج از کتاب کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین برملا اظهار کرد: مسائل آموزشی باید ریشه‌ای‌تر تحلیل شوند و برنامه بلندمدت‌تری برای برون‌رفت از این وضعیت و رفع مشکلات انجام شود. این کار آغاز شده است، اما نیازمند کمک سایر دوستان هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه این است که در خوزستان در هدایت تحصیلی، شرایط خوبی نداشتیم و سهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در انتها بود و در نتیجه، انتخاب رشته نادرست در نمرات امتحانات پایانی تاثیرگذار بود. تلاش برای رفع این مساله در حال انجام است و نتایج آن را خواهیم دید.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحلیل نمرات نوبت اول و شناسایی دانش‌آموزان لازم‌التوجه گفت: بر اساس این اطلاعات، کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه بر اساس دروس هدف تعیین‌شده در حال برگزاری است.

وی افزود: ۱۰ منطقه در استان خوزستان، بضاعت علمی و نیروی انسانی ضعیف‌تر دارند که برای بهبود وضعیت این مناطق، نیرو‌های سرگروه استان در حال برگزاری همایش‌های جمع‌بندی در این مناطق هستند.

برملا ادامه داد: همچنین روزانه دو سه وبینار آموزشی در مورد دروس هدف در کانال‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود تا آموزش در دورافتاده‌ترین نقاط توسط بهترین معلمان ارائه شود.

وی بیان کرد: از ظرفیت اپلیکیشن‌های آموزشی و تولید محتوا‌های آموزشی برای توانمندسازی معلمان توسط مولفان کتب درسی نیز استفاده شده است. در کنار آموزش، سنجش نیز در حال انجام است و آزمون‌ها از دروس هدف در سه پایه در حال برگزاری است و قرار است نتایج استخراج شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در ایام نوروز ۹ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های مطالعاتی شرکت کردند، گفت: بعد از کنکور، این پایگاه‌ها دوباره فعال می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های درس تصریح کرد: پیش از این، بدعت تعطیلی کلاس‌ها را داشتیم. با نظارت‌های انجام‌شده فعالیت‌های آموزشی تا روز آخر استمرار خواهد داشت.

برملا با اشاره به تلاش برای بهبود رتبه علمی خوزستان بین دیگر استان‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال حتما رتبه علمی خوزستان ارتقا می‌یابد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • هشدار پیامکی فوری به داوطلبان و جویندگان سئوالات کنکور
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند