Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:55:18 GMT

مامور پلیس امنیت تهران مانع از خودکشی جوان ۲۳ ساله شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۰۹۹۳

مامور پلیس امنیت تهران مانع از خودکشی جوان ۲۳ ساله شد

سروان محمد زیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: اواخر هفته گذشته یکی از مأموران پلیس امنیت عمومی تهران پس از ترک محل خدمت در حال مراجعه به منزل بود که در حوالی خیابان شریعتی پیکر بی رمق دختر جوانی را مشاهده می‌کند و بلافاصله برای بررسی موضوع به مصدوم نزدیک می‌شود.

وی ادامه داد: با مشاهده خونریزی ناشی از بریدگی با جسم تیز بلافاصله مأمور انتظامی در بررسی‌های اولیه در می‌یابد که این دختر جوان ۲۳ ساله قصد خودکشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه با ارائه خدمات مشاوره‌ای و تلاش این همکار در عمل نوع دوستانه و خدا پسندانه، این دختر جوان از خودکشی منصرف و نجات می‌یابد، گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تأمین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

کد خبر 5271040 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: خودکشی پلیس امنیت عمومی ناجا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا واکسن کرونا غلامحسین محسنی اژه ای شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پرونده قضایی قوه قضاییه شهادت انتخاب شهردار آب و هوا متروی تهران هوای سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از رکنا، ساعت 7:45 دقیقه امروز شنبه اول اردیبهشت ماه، مرد ۲۰ ساله ای در اقدامی ناگهانی وارد حریم ریلی ایستگاه مترو سرسبز شده و زمانی که قطار وارد ایستگاه می شود با این جوان که هیچ مدرک شناسایی همراه نداشته برخورد می کند.

مرد جوان در این حادثه به شدت مصدوم شده بود توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل می شود و مترو تهران صبح امروز این حادثه دقایقی تاخیر داشت که پس از برقراری نظم در ایستگاه مترو ، حرکت قطارها به حالت عادی بازگشت.

دیگر خبرها

  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • داستان هولناک دزدیده شدن دختر تهرانی از سوی زباله‌گرد‌ها
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند
  • زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند
  • دستگیری عاملان ربودن دختر جوان در شادآباد