Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:49:59 GMT

شورش هری کین؟ غیبت کاپیتان در تمرین تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۱۰۹۰

شورش هری کین؟ غیبت کاپیتان در تمرین تاتنهام

هری کین قرار بود امروز به تمرینات پیش فصل تاتنهام اضافه شود ولی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در ابتدای تابستان به تاتنهام اطلاع داده بود که به منظور کسب جام خواهان جدایی است. اکنون مشخص شده که مقصد مطلوب کین منچسترسیتی پپ گواردیولا، تیم قهرمان لیگ برتر است.

 

 

 

 

گویا هری کین قرار است بالاخره به خواسته اش برسد و با قراردادی رکوردشکن در لیگ برتر با مبلغ 192 میلیون یورو به منچسترسیتی بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبری بود که چند روز پیش رسانه های انگلیسی منتشر کردند.

کنترل دنیل لِوی مالک و رئیس تاتنهام، روی هری کین به آرامی در حال از بین رفتن است و گفته می شود این مهاجم هنگام بازگشت به تاتنهام، باشگاه را مجبور خواهد کرد تا به انتقال او به منچسترسیتی رضایت دهد.

 

 

 

 

قرار بود کین امروز در تمرینات تاتنهام حاضر شود ولی این اتفاق رخ نداد. این ادعایی است که اسکای اسپورتس مطرح کرده تا شایعات پیرامون جدایی اش قوت بگیرد. اکنون باید دید که این اقدام کین نوعی شورش است یا او با اجازه و به دلیلی خاص در تمرینات حاضر نشده است.

 

تاتنهام منچستر سیتی هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام منچستر سیتی هری کین هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست

سرمربی اسپرز به صحبت‌های شاگرد پیشین خود واکنش نشان داده است. 

آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام، از روش‌های تمرینی خود دفاع محکمی کرده و تاکید کرده که اریک دایر در ادعای خود مبنی بر عدم تمرکز تاکتیکی او برای رویارویی با حریفان، اشتباه کرده است.

طرفداری | به گزارش اسکای، دایر، ۳۰ ساله، در ابتدا در ژانویه به صورت قرضی تا پایان فصل به بایرن مونیخ پیوست و به هم‌تیمی سابق خود هری کین ملحق شد؛ اما باشگاه بوندسلیگایی در ماه مارس زمانی که او تعداد بازی‌های لازم ذکر شده در قراردادش را انجام داد، این انتقال را دائمی کرد. بایرن مونیخ که ۱۱ سال پیاپی قهرمان بوندسلیگا شده بود، به تازگی پس از قهرمانی بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو در لیگ داخلی آلمان، تاج و تخت را واگذار کرد. 

دایر با وجود آن ناکامی، از زندگی جدید خود در باواریا تحت هدایت توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، لذت می‌برد. این مدافع اخیراً در مورد روش‌های مربیگری پوستکوعلو اظهار نظر کرده است.

دایر در مصاحبه با گری نویل در برنامه اورلپ گفت:

جالب است که او (پوستکوعلو) واقعاً هیچ کار تاکتیکی‌ای (در تمرین) انجام نمی‌دهد. آنچه او انجام می دهد این است که هر جلسه تمرینی از دوشنبه تا جمعه به گونه‌ای طراحی شده است که شیوه بازی مورد نظر او را نشان دهد. [آنتونیو] کونته را مثال می‌زنم؛ من می‌توانستم خواسته‌هایش را به صورت کورکورانه انجام دهم، اما ما کار تاکتیکی زیادی از دوشنبه تا جمعه با او انجام می‌دادیم. شما آنقدر تمرین می‌کردید که در ذهن‌تان نقش می‌بست.

وقتی صحبت‌های دایر به پوستکوعلو گفته شد، سرمربی اسپرز در واکنش گفت:

احتمالاً باید این را از اریک بپرسید؛ نمی‌دانم منظورتان از کار تاکتیکی چیست. هر کاری که ما انجام می‌دهیم بر اساس نحوه فوتبال بازی کردن ما تنظیم شده است؛ بنابراین برای من در واقع همه چیز کار تاکتیکی است. حالا چه روی خودمان کار کنیم، چه روی حریف تمرکز داشته باشیم. در واقع من می‌گویم ما هیچ کاری جز کارهای تاکتیکی انجام نمی‌دهیم. این تنها کاری است که هر روز انجام می‌دهیم. حتی در تمرینات آمادگی جسمانی هم سعی می‌کنیم سبک بازی خود را تمرین کنیم. اما من مصاحبه را ندیده‌ام، بنابراین مطمئن نیستم او به چه چیزی اشاره می‌کند. اگر منظورتان این است که آیا تمریناتی انجام می‌دهیم که در آن روی نحوه متوقف کردن حریف یا تخریب بازی آن‌ها کار کنیم، نه، ما این کار را انجام نمی‌دهیم. اما من فکر نمی‌کنم این تنها نوع کار تاکتیکی موجود باشد. فکر می‌کنم هر کسی که با ما تمرین می‌کند، به شما بگوید که تنها کاری که انجام می‌دهیم تمرین کردن به سبک بازی خودمان است. شاید این کار تاکتیکی نباشد، نمی‌دانم!

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال