Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:44:45 GMT

بازی رومانی در زمین اتهام زنی اسرائیل علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۱۳۷۵

بازی رومانی در زمین اتهام زنی اسرائیل علیه ایران

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، وزارت امور خارجه رومانی در بیانیه ای رسمی با اشاره کشته شدن یک شهروند رومانیایی و یک شهروند انگلیسی در حادثه کشتی مرسر استریت، نوشت که بخارست حمله پهپادی به این کشتی را محکوم می کند.
دراین بیانیه همچنین آمده است که در ارتباط با حادثه یاد شده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخارست به وزارت امورخارجه رومانی احضار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه دیروز در نشست هفتگی با خبرنگاران تصریح کرد: موجودیت نامشروع رژیم اشغالگر قدس باید دست از اتهام زنی‌های واهی بردارد. این رژیم بار اولش نیست که از این اتهامات متوجه جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با ذکر این نکته که هر کجا این رژیم رفته با خودش ناامنی، ترور و خشونت برده است، اظهار داشت: مسئول وضعیت فعلی همان‌هایی هستند که پای رژیم اشغالگر قدس را به این منطقه باز کرده‌اند.

خطیب‌زاده با بیان این‌که قطعا این اظهارات محکوم است، خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس باید بداند با این فرافکنی‌ها دردی از دردهایش دوا نمی‌شود. هر کس باد بکارد توفان درو می‌کند.

این دیپلمات ارشد ایرانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای تردید نمی‌کند برای این‌که از منافع عالیه مردم و از امنیت ملی خودش محافظت کند.

برچسب‌ها رومانی ایران رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رومانی ایران رژیم صهیونیستی رومانی ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل

 مولوی عبدالواحد ریگی با ابراز خرسندی از اجرای عملیات وعده صادق توسط غیورمردان سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: این انتقام شجاعانه علاوه بر هم‌وطنان ما، سبب خوشحالی مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز دیگر امت اسلامی شد.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش ادامه داد: چنین اقدام جسورانه‌ای تا کنون توسط هیچ کشوری علیه رژیم صهیونیستی انجام نشده است و حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه افتخار ملت ایران است.

مولوی یادگاری ظهار کرد: چنین حرکت عظیم توسط مدافعان کشورمان سیلی سخت و بسیار فراتر از حمله به ساختمان کنسولی‌مان در کشور سوریه بود، و هدف آن نشان‌دادن گوشه‌ای از قدرت پنهان صنعت دفاعی و نیز تنبیهی بود برای متجاوزان به مرزوبوم کشورمان و حمایتی از مردم نوار غزه و سایر ددمنشی رژیم صهیونیست بوده است.

وی گفت: در این حمله هیچ مکان عمومی از جمله بیمارستان‌ها و مدارس مورد تهاجم قرار نگرفته و تنها هدف تنبیهی از سوی دولتمردان و نشان‌دادن گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشورمان بود.

مولوی یادگاری افزود: ایران اسلامی امروز به‌عنوان رهبر جبهه مقاومت صاحب اقتداری عظیم شده است که افتخاری بزرگ برای ایرانیان است.

وی افزود: اکنون ایران مقتدر نه‌تن‌ها مقابل رژیم غاصب اسرائیل بلکه بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه در مقابل کشور‌های آمریکا، انگیس، فرانسه و برخی کشور‌های دیگر که پشتیبان این رژیم در مقابل موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی بودند، قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از دستاوردهای مهم «وعده صادق» بود
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • «وعده صادق» تنها یک اقدام تنبیهی علیه اسرائیل بود
  • مخالفت 74 درصد اسرائیلی ها با حمله رژیم اشغالگر به ایران
  • خرسندی ملت‌های مسلمان از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل
  • جزئیات تازه از حمله ایران علیه اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور | سفیر سوئیس به جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد!
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت
  • سخنگوی وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • رضایی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • مولوی عبدالکبیر: اقدام ایران علیه اسرائیل «دفاع مشروع» بود