Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، بالاخره سری Huawei P۵۰ معرفی شد و همانطور که هواوی در تولید و معرفی هر گوشی پرچمداری معروف است، از چندین لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند جدیدش نیز رونمایی کرد که یکی از آن‌ها اولین پد شارژ بی سیم چند کاره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجارت الکترونیک دنیایی پر از چالش و محصولات متنوع است که سبب می شود کاربران وارد یک رقابت هیجان انگیز برای تهیه محصول مورد نیازشان شوند. تنوع در محصولات فقط معطوف به امکانات یا انواع مختلف آن ها نمی شود بلکه غول های فناوری در حال حاضر در کنار محصول اصلی قابلیت ها، خدمات دو لوازم جانبی دیگری را نیز عرضه می کنند که کابر را ترغیب به خرید می کند.

لوازم جانبی گوشی هوشمند هواوی؛ موارد تم Huawei P۵۰ و P۵۰ Pro Art

دقیقاً مانند سری Mate ۴۰، شرکت هواوی کیس‌های Art Theme را نیز برای سری P۵۰ اعلام کرده است. قاب‌ها در چهار گزینه رنگارنگ برای P۵۰ و P۵۰ Pro موجود است. این موارد به غیر از طراحی‌های چشم نواز، دارای پایه ایستاده داخلی نیز می‌باشد و از منافذ اضافی محافظت می‌کند. می‌توانید بدنه Vmall را با قیمت ۱۹۹ پوند (۳۰ دلار) دریافت کنید.

Huawei P۵۰ Pro همچنین دارای یک کیف فلش حلقه‌ای منحصر به فرد است که دارای یک فلاش حلقه‌ای داخلی است برای زمانی که می‌خواهید سلفی بگیرید یا یک ویدئو ضبط کنید. این قاب دارای یک دکمه برای جابجایی بین سه سطح روشنایی و سه درجه حرارت رنگ (گرم، سرد و مخلوط) است. شارژ این دستگاه از طریق شارژر بی سیم معکوس است. قاب فلش حلقه‌ای به رنگ صورتی و سفید در Vmall با قیمت ۲۹۹ پوند (۴۶ دلار) موجود است.

پنجره هوشمند سری P۵۰ هواوی

اگر می‌خواهید کلاس درجه یک تری داشته باشید، وضعیت هوشمندی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد زمان، تاریخ، آب و هوا و اعلان‌های خود را مرور کنید. این کیس همچنین هنگام باز کردن به طور خودکار تلفن همراه را از خواب بیدار می‌کند و هنگام خاموش شدن آن را به خواب می‌برد. قیمت آن ۲۲۹ پوند (۳۵ دلار پوند) است و در رنگ‌های سیاه و خاکستری موجود است.

کیف سیلیکونی و کیف چرمی سری P۵۰ هواوی

هواوی قاب‌های سیلیکونی را نیز برای گوشی‌های جدید به بازار عرضه کرده و در رنگ‌های سیاه، سبز روشن و نارنجی با قیمت ۹۹ پوند (۱۵ دلار) در دسترس است. کیف چرمی با قیمت ۱۹۹ پوند (۳۰ دلار) گرانتر است و در رنگ‌های کلاسیک مشکی و خاکستری فیلی وجود دارد و دارای پایه استوانه داخلی است.

شارژر بی سیم چندکاره هواوی

هواوی همچنین از یک شارژر بی سیم خبر داد که می‌تواند سه دستگاه را همزمان با حداکثر ۱۵ وات در هر دستگاه شارژ کند. این پد به شکل یک قرص کشیده غول پیکر است. همچنین دارای پورت USB-C برای اتصال به آداپتور برق است. اطلاعاتی از مشخصات و قیمت آن در دست نیست.

بیشتر بخوانید

گوشی Axon ۳۰ شگفتی جدید شرکت ZTE

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی های هوشمند گوشی جدید شرکت هواوی تجارت الکترونیک غول فناوری لوازم جانبی بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!

به گزارش همشهری آنلاین، این اقدام پس از آن صورت گرفته که سربازان نسبت به «گرانی بیش از حد» سیگار در انگلیس و «کمبود» آنها در پایگاه‌های آموزشی شکایت کرده‌اند. یک بسته حاوی ۲۰ سیگار در اوکراین ۱.۷۰ پوند قیمت دارد، در حالیکه این قیمت در بریتانیا از ماه دسامبر گذشته ۱۵.۶۷ پوند بوده است.

روزنامه دیلی‌ تلگراف نوشت، این قرارداد توسط «بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس و «اولکسی رزنیکوف» وزیر دفاع سابق اوکراین که با یکدیگر همکاری می‌کردند، تسهیل شده است. آنها چنین قراردادی را به درخواست سربازان که گفته بودند کمبود سیگار بر تمرکز آنها در آموزش تاثیر می‌گذارد، تنظیم کردند.

گزارش شده است که این قرارداد اندکی پس از آنکه اوکراینی‌ها در تابستان ۲۰۲۲ وارد انگلیس شدند، منعقد شد اما این خبر تازه چند روز بعد آنکه «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس لایحه‌ای را مبنی بر «ممنوعیت سیگار» برای افراد زیر سن قانونی مطرح کرد، علنی شده است.

مقامات بهداشت و سلامت بریتانیا به دنبال ممنوعیت این قرارداد نیستند زیرا نیروهای اوکراینی برای «افزایش روحیه» شدیدا از آن استقبال می‌کنند.



کد خبر 846424 منبع: ایسنا برچسب‌ها انگلیس خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!