Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:22:31 GMT

آتش‌سوزی در پارک جنگلی توس نوذر سنندج مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۱۵۳۱

آتش‌سوزی در پارک جنگلی توس نوذر سنندج مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج روز دوشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای این سازمان به محض اطلاع از وقوع آتش‌سوزی بلافاصله در محل حاضر شده و فعالیت خود را برای مهار حریق آغاز کردند.

سهیل فضل وزیری با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی آتش نشانان ایستگاه های یک، ۲و سه شهرداری سنندج حضور داشتند، افزود: باتوجه به سوابق چنین آتش‌سوزی‌هایی در مناطق جنگلی و دارای پوشش گیاهی، عامل انسانی دلیل اصلی این آتش سوزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در این آتش سوزی چند اصله درحت دچار آسیب شده و قبل از اینکه خسارات بیشتری به این پارک جنگلی وارد آید آتش مهار شد.

پارک جنگلی توس نوذر دارای پوشش جنگلی و گیاهی و مابین بلوار جانبازان و شهرک اندیشه شهر سنندج واقع شده و یکی از مراکز تفریحی به شمار می‌رود.
 

برچسب‌ها آتش سوزی کردستان شهرداری سنندج سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی کردستان شهرداری سنندج آتش سوزی کردستان شهرداری سنندج سنندج آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم