Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب همبستگی ایران اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که طرح صیانت از فضای مجازی ، یک بی تدبیری ناشی از عدم شناخت و درک اولویت های اداره کشور است،

به گزارش ایسنا، در بخشی از بیانیه حزب همبستگی آمده است :حزب همبستگی ایران اسلامی همراه با خیل عظیم مردم صبور کشورمان معتقد است که مطرح شدن طرح صیانت از فضای مجازی در شرایطی که انبوهی از مشکلات ناشی از اداره نامطلوب کشور، زندگی مردم را با سخت ترین بحران پس از انقلاب مواجه ساخته است، یک بی تدبیری ناشی از عدم شناخت و درک اولویت های اداره کشور است، که از هم اکنون تبعات اجتماعی ناگواری را به همراه داشته است تا چه رسد به تصویب و اجرایی شدن آن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه می افزاید: ما نیز همچون اکثر نخبگان سیاسی و اجتماعی و مردم عزیز ایران، باور داریم که ریشه طرح مذکور را باید در عملکرد ضعیف مجلس یازدهم در عمل به شعارها به خصوص تحقق وعده حل مشکلات معیشتی جستجو کرد که باعث شده است تا نمایندگان پارلمان با طرح های پرحاشیه ای همچون طرح صیانت از فضای مجازی، درصدد پنهان کردن ناکارآمدی های خود و فرار از پاسخگویی در مقابل مردم باشند.
در پایان این بیانیه نیز خاطر نشان شده است:حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن مخالفت شدید با طرح صیانت از فضای مجازی که به نوعی تقابل با مردم و بی توجهی به حقوق عمومی و قانون اساسی می باشد، امیدوار است تا نمایندگان مجلس و به خصوص هیات رئیسه آن با رصد نارضایتی ها و مخالفت های گسترده و کم نظیر نخبگان کشور و عموم مردم، نسبت به کنار گذاشتن طرح مذکور اقدام نمایند و اجازه ندهند تا با اجرایی شدن این طرح و تبعات سنگین اجتماعی و اقتصادی آن، آرامش و امنیت روانی جامعه بیش از این به مخاطره افتاده و تفکرات یک اقلیت ناکارآمد، مسبب بحرانی حداکثری در کشور شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی حزب همبستگي طرح صیانت از فضای مجازی حزب همبستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نتیجه پژوهش سازمان غیر دولتی هلندی یوروچایلد نشان داد کودکان و نوجوانان ترجیح می‌دهند فعالیت‌های برخط خود را بطور شفاف بیان نکنند و با بزرگسالان در مورد خطراتی که در فضای مجازی با آنها روبرو هستند صحبت نکنند. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان