Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:36:52 GMT

با بهترین چمن مصنوعی، فضای سبزی به خانه خود ببخشید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۱۶۸۵

با بهترین چمن مصنوعی، فضای سبزی به خانه خود ببخشید

چه خانه و ساختمان شما مجهز به حیاط باشد و یا در نظر دارید چنین فضایی را به خانه و ملک تجاری‌تان بیافزایید، فرقی ندارد، سرمایه‌گذاری روی چمن‌های سبز می‌تواند چشم‌انداز آنجا را مهیج و شگفت‌انگیز نمایان کند و هم‌چنین هرکسی را مانند آهنربا به خود جذب می‌نماید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آسیا چمن، در هر صورت داشتن چنین فضای سبزی با چمن طبیعی ممکن است آن‌گونه که باید ارزش نداشته باشد، مخصوصاً اگر نمی‌خواهید وقت و زحمت بسیاری برای مراقبت از حیاط خود صرف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌جای چمن‌هایی که باید منتظر رشد آن بمانید،  چمن مصنوعی را نصب کنید تا از مزیت‌های بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.

شرکت آسیا چمن (زیرمجموعه شرکت کرمان موکت) با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در تولید بهترین و بروزترین چمن‌های مصنوعی، انواع مختلفی از این محصول را به شما ارائه می‌کند. شما نیز می‌توانید  برای خرید چمن مصنوعی با گروه پشتیبانی متخصص و فنی ما تماس بگیرید و با کمک و راهنمایی آن‌ها بهترین نوعی از این محصول را تهیه کنید که همه‌جانبه پاسخگوی نیازهایتان می‌باشد.

مزیت‌های سبز کردن حیاط با چمن مصنوعی
چمن مصنوعی یک جایگزین عالی برای همتای طبیعی خود می‌باشد. این چمن‌ها نیاز به نور خورشید ندارند، این موضوع خبر خوشی برای افرادی است که حیاطشان نورگیر خوبی ندارد. 
از جمله مزیت‌های دیگر این محصول مؤثر و کاربردی می‌توان به این موارد اشاره کرد:
●سطح بادوام
چمن مصنوعی می‌تواند وسایل سنگین، استفاده مداوم، فضولات حیوانات خانگی و تردد بالا را بدون این‌که مشکلی در ظاهر و عملکرد آن ایجاد شود، تحمل کند. این‌یک انتخاب عالی برای حیاطی است که مردم به‌طور مکرر در آنجا رفت‌وآمد دارند.

●نگهداری بدون مواد سمی
بهترین چمن مصنوعی نیازی به مواد شیمیایی ندارد تا آفات را کاهش دهد و علف‌های هرز را کنترل نماید. دیگر به فکر خرید آفت‌کش‌ها و علف‌کش‌ها برای فضای سبز خانه و محل کار خود نباشید. با چمن مصنوعی همه‌چیز تحت کنترل شما است.

●نیاز به نگهداری ساده و آسان
چمن مصنوعی را هرچند وقت یک‌بار با آب تمیز کنید، آشغال و زباله را از آن دور کنید و الیاف آن را به‌طور مرتب شانه بزنید- این‌ها تنها مواردی می‌باشند که برای حفظ حالت زیبا و شاداب فضای سبز خود باید رعایت کنید.
زمانی که چمن مصنوعی را به حیاط خود اضافه کردید، نیاز نیست نگران شرایط خاص و ویژه نگهداری از آن باشید.


از این‌رو حیاط شما تماماً مزیت‌های یک فضای سبز را دارد، از جمله ارتقای سلامت ذهن، کاهش استرس و انرژی بخشیدن و غیره، همه این‌ها در حالی است که چمن‌ها ذاتاً مصنوعی می‌باشند و مانند گیاهان زنده و واقعی، دردسری برای شما به همراه ندارند.

● زهکشی مناسب
بنا به مکانی که می‌خواهید چمن مصنوعی را نصب کنید، سطح حیاط می‌تواند به سرعت موجب آب‌گرفتگی شود. چمن مصنوعی دارای یک‌لایه بکینگ مشبک و نفوذپذیر است که مانع این آب‌گرفتگی‌ها می‌شود.

چگونه چمن مصنوعی را به حیاط خود اضافه کنید؟
درنهایت، نصب چمن مصنوعی در مقایسه با چمن‌هایی که رشد می‌کنند، ساده‌تر بوده و نیاز به زمان کمتری دارد. تنها کافی است این مراحل را دنبال کنید و متوجه شوید که چقدر سریع فضای سبز مورد نظرتان به زیباترین شکل ممکن، حیاطتان را تغییر می دهد:

۱.مواد لازم و ضروری را آماده کنید. ابتدا ژئوتکستایل علف کش، اینفیل باکیفیت، مواد پایه و بیس، میخ های مخصوص محوطه سازی و چمن مصنوعی مرغوب و باکیفیت را تهیه کنید. سپس یک چاقو تیز، کاتر چمن، چسب و نوار را آماده نمایید.

۲. سطح حیاط خود را آماده کنید. از یک کاتر چمن استفاده کنید تا سطح بالایی زمین را خالی از هر گونه علف های هرز کنید. می توانید از ابزارهای باغبانی دیگر برای صاف و هموار کردن پست و بلندی های زمین نیز استفاده کنید. اگر هم باز هم مشاهده کردید که علف های هرز مقاومی در حیاط وجود دارند، می توانید آن ها را با دست بکنید.

۳. زمین را هموار کرده و فشرده کنید. یک رولر و یا صفحه ویبره ساختمانی اجاره کنید. مطمئن باشید سراسر زمین در محل نصب کاملا هموار و یکدست می باشد.
۴. فکری به حال رشد علف های هرز کنید. یا یک لایه محافظ در برابر علف های هرز زیر چمن مصنوعی در محل نصب قرار دهید و یا اگر احساس می کنید که زمین حیاط شما دارای علف های هرز مقاوم و سرسختی است، به استفاده از یک علف کش قبل از قرار دادن لایه محافظ فکر کنید.

۵. لایه بیس و پایه را آماده کنید. این لایه و بیس باید حداقل ۴۰ میلیمتر ضخامت داشته باشد. شما می توانید از شن و یا سنگ ریزه ها در این بخش استفاده کنید، همه چیز بستگی به شرایط زمین و حیاط شما دارد.

۶. حاشیه های چمن را نصب کنید. مطمئن شوید که این حاشیه ها از چمن مصنوعی شما بلندتر می باشند تا بتوانند رطوبت اضافه را به سطح چمن منتقل کنند.

۷. رول چمن مصنوعی را باز کنید و در سطح حیاط پهن نمایید. مراقب باشید که لایه بیس و لایه محافظ برای علف های هرز از جای خود تکان نخورد. حالا باید چمن مصنوعی را در محل مورد نظر به مدت سه ساعت قرار دهید.

۸. چمن مصنوعی را با میخ های مخصوص محکم کنید. اگر از حاشیه های چوبی برای چمن مصنوعی استفاده کردید، از میخ های گالوانیزه سر تخت به منظور فیکس کردن چمن در محل مورد نظر به کار ببرید.

با خرید چمن مصنوعی می‌توان فضای سبز و شادی را با کمترین هزینه و زحمت به منزل بیاورید و در تمامی لحظات از آن لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید چمن مصنوعی چمن مصنوعی چمن مصنوعی علف های هرز فضای سبز حیاط خود چمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگگفت: ما از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

او در ادامه افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری گماریم.

وزیر فرهنگ اظهار کرد: در این فضای جدید ما ضمن تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود کار اجرائی را آغاز می‌کنند.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگ گفت: موضوع آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی در فضاهای دانشگاهی و فرهنگی را نیز پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در سال‌های گذشته توجه لازم را به این فضای بسیار مثبت و فراهم به لحاظ افکار عمومی و همراهی که مردم با انقلاب اسلامی دارند و دلدادگی که به رهبر انقلاب دارند نداشته‌ایم و باید بیشترین استفاده را از این فرصت برای تعمیق ارتباط فرهنگی با پاکستان داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند