Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون وزیر بهداشت گفت: مراحل ساخت بیمارستان امداد و نجات جنوب مشهد ، در حال اتمام است و بزودی پس از تجهیز به بهره برداری خواهد رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، قاسم جان بابایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بیمارستان امداد و نجات جنوب با ظرفیت 200 تخت بستری ساخته شده اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد در توسعه تخت‌های بیمارستانی و خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، اقدامات موثری را انجام داده که ساخت بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد و بیمارستان امداد و نجات جنوب از جمله این طرح‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: با وجود افزایش چشمگیر بیماران سرپایی و بستری در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه، خوشبختانه مدیریت مناسبی در این حوزه صورت گرفته و از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی به بیماران استفاده می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه با توجه به مدیریت مناسب بیماران بستری و موقت و استفاده از ظرفیت مراکز درمانی مردم نگرانی در این حوزه نداشته باشند اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از کمبودهایی که دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های کمک تنفسی و اکسیژن ساز داشته برطرف شده ‌و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ثبت رکوردهای حیرت‌آور ابتلا به کرونا/ بیماران در محوطه بیمارستان الزهرا بستری می‌شوندتخت‌های بیمارستانی استان فارس 100 درصد تکمیل شدندرئیس اورژانس کشور: ورودی بیمارستان‌ها نگران کننده است/کشور به 4000 دستگاه آمبولانس نیاز دارد

رئیس اداره نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز  در حاشیه بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از پروژه بیمارستان امداد و نجات جنوب  اظهار کرد: این بیمارستان با زیر بنای 23 هزار متر مربع با کاربری امدادی و تروما  در راستای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و پوشش حوادث به ویژه در محور جنوب شهر مشهد ساخته شده است.

سید مهدی صداقت تصریح کرد: این بیمارستان در 5 طبقه و 200 تخت بستری و با هزینه ای حدود 200میلیارد تومان بر اساس آخرین استانداردهای ملی ساخت و ساز زیر نظر مهندسان توانمند دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اتمام خواهدرسید.

وی افزود: با راه‌اندازی این بیمارستان، زنجیره برخورداری از امکانات مراکز درمان بیماران ترومایی یعنی حوادث و ضربه‌های ناشی از آن و نیز جراحی عروق برابر استانداردهای جهانی در چهار جهت کلانشهر مشهد برای سالانه 30 میلیون گردشگر و زائر و مجاور تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امداد و نجات جنوب دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات رسانی مراکز درمانی مراکز درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد طباطبایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری) عنوان کرد: هفته سلامت، فرصتی مغتنمی است برای شناسایی هرچه بهتر خدمات حوزه سلامت به عموم مردم؛ بنابراین با بهره مندی از ظرفیت‌های اطلاع رسانی در این هفته می‌توان سهم بزرگی در آگاهی و افزایش سواد سلامت جامعه برداشت تا به اهداف و اصول سلامتی که در پی آن هستیم برسیم.

وی با اشاره شعار امسال در هفته سلامت، یعنی “سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت”، تصریح کرد: شعار امسال بر این حقیقت تاکید دارد که سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست تک تک اعضای یک جامعه است. با توجه به این شعار، ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران، تلاش خود را برای ترویج فرهنگ سلامت در بین مردم و خانواده‌ها ادامه خواهیم داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: براین اساس به عنوان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، این فرصت را غنیمت شمرده و با ابراز اهمیت سلامت برای تک تک اعضای جامعه و هم میهنان این ایام را به همکاران حوزه بهداشت و درمان کشور تبریک عرض می‌کنم. با امید به اینکه همه ما بتوانیم در این هفته، به سلامت خود و خانواده‌هایمان بیشتر اهمیت دهیم و با ایجاد تغییرات مثبت در سبک زندگی خود، گامی بزرگ در راه سلامتی برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است