Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در سریال «دردسر‌های عظیم ۱ و ۲» که پخش آن به‌تازگی از شبکه آی فیلم پایان پذیرفت، امیر غفارمنش ایفاگر نقش ارسلان است؛ جوان بیکار، اما بلندپروازی که دوست دارد یک شبه پولدار شود و ره صد ساله را برود.

غفارمنش می‌گوید ارسلان شبیه بسیاری از جوان‌های امروزی است که می‌خواهند در زندگی میانبر بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار علاقه ارسلان به آرزو را هم در راستای همین بلندپروازی و یک‌شبه‌پولدارشدن ارزیابی می‌کند. این بازیگر ضمن اشاره به استقبال خیلی خوب مخاطبان از دردسر‌های عظیم، علت این علاقه را قصه مردمی و شخصیت‌های واقعی و ملموس سریال ذکر می‌کند.

به باور غفارمنش تمام مناسبات سریال دردسر‌های عظیم از قصه هایش گرفته تا کاراکترهایش همگی واقعی هستند و به همین دلیل، در ارتباط گیری با مخاطبان موفق بوده است. او همچنین از برزو نیک نژاد به عنوان کارگردانی کاربلد و مجرب یاد و تاکید می‌کند که او قادر است بازیگر را در شرایطی قرار دهد که بهترین نقش آفرینی اش را در جلوی دوربین داشته باشد. ساعت خوش، سیب خنده، دنیای شیرین، آژانس دوستی، رستوران خانوادگی، ارمغان تاریکی، خوش نشین ها، بیمار استاندارد و مرز خوشبختی از دیگر سریال‌هایی است که غفارمنش در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته.

آقای غفارمنش این روز‌ها چه می‌کنید و مشغول چه کاری هستید؟

-در حال بازی در سریال «کلبه عمو پورنگ» به کارگردانی احمدرضا درویش‌علی‌پور هستم.

این روز‌ها پخش سریال دردسر‌های عظیم از آی فیلم به پایان رسید. تکرار این سریال پرمخاطب را دیدید؟

-بله، دوستان اطلاع دادند، اما خودم فرصت نکردم سریال را تماشا کنم. دیدن دوباره دردسر‌های عظیم برایم نوستالژی دارد و خیلی دلنشین است. معمولا مورد محبت و الطاف مردم هم قرار می‌گیرم. شبکه آی فیلم قبلاً هم این سریال را بازپخش کرده و بازخورد‌های خیلی خوبی گرفته ام. همین موضوع نشان می‌دهد که هم مردم سریال دردسر‌های عظیم را همچنان دوست دارند و به تماشایش می‌نشینند و هم شبکه آی فیلم خیلی پربیننده است.

نقش ارسلان که در سریال دردسر‌های عظیم ایفاگر هستید، چقدر برای خودتان جذابیت داشت؟ ارسلان شبیه بسیاری از جوان‌های امروزی است.

-ارسلان نمونه جوان‌هایی است که می‌خواهند در زندگی میانبر بزنند و یک شبه به موفقیت برسند. کاراکتر ارسلان را خیلی دوست داشتم، چرا که شیرینی خاصی در کار‌ها و رفتارهایش مشاهده می‌شد. اتفاقا من خیلی دیر به پروژه دردسر‌های عظیم اضافه شدم و حتی فرصت خواندن فیلمنامه را پیدا نکردم. منتها از آنجا که به آقایان مهام و نیک نژاد اعتماد داشتم و کار‌های قبلی شان را دیده بودم می‌دانستم که نتیجه این همکاری با آن‌ها خوب خواهد شد و سریال هایشان پرمخاطب می‌شود. از سوی دیگر، با جواد عزتی خیلی هماهنگ بودیم و توانستیم زوج خوبی را در کنار هم تشکیل بدهیم.

خودتان سری اول سریال دردسر‌های عظیم را بیشتر دوست دارید یا سری دوم را؟

-هر دو سری خوب بودند، اما به شخصه فصل دوم سریال را بیشتر می‌پسندم، چرا که نقش خودم در این سری بلندتر و پررنگ‌تر بود.

به نظر خودتان علاقه ارسلان به آرزو واقعی بود و برای مخاطب باورپذیر به نظر می‌رسید؟

-در واقع، ارسلان علاقه‌ای به آرزو نداشت و فقط می‌خواست از طریق او میانبر بزند و خودش را بالا بکشد. ارسلان و آرزو شباهت و نقطه اشتراکی با هم نداشتند و ارسلان می‌خواست به وسیله ازدواج با او یک شبه پولدار شود. علاقه ارسلان به آرزو بیشتر به خاطر ثروت و موقعیت پدرش بود و دلش می‌خواست یک شبه ره صد ساله را برود.

** اگر خودتان در موقعیت ارسلان بودید چه می‌کردید؟

-روحیات و اعتقادات من با ارسلان خیلی تفاوت دارد. اصولاً آدم مغروری هستم و همیشه دوست دارم انتخاب شوم و اگر هم قرار است خودم انتخاب کنم معیار‌های اصولی و درستی برای آن داشته باشم.

**استقبال مردم از سریال دردسر‌های عظیم چگونه بود؟ خودتان با چه واکنش‌ها و بازخورد‌هایی مواجه بودید؟

-دردسر‌های عظیم از آن دسته سریال‌هایی بود که مورد توجه مردم واقع شده بود. به خصوص در زمان پخش اولیه سریال با بازخورد‌های خیلی خوبی مواجه بودم. حتی مردم تا مدتی در کوچه و خیابان ارسلان صدایم می‌زدند.

**همکاری با برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان سریال دردسر‌های عظیم چگونه تجربه‌ای بود؟

-نیک نژاد کارگردانی کاربلد، باتجربه و پردازنده خوبی است. او بازیگردانی را هم خوب می‌داند و بازیگر را در موقعیتی قرار می‌دهد که بهترین نقش آفرینی خودش را ارائه دهد. قبل از دردسر‌های عظیم، در یکی دو سریال دیگر مثل دودکش هم قرار بود با هم همکاری داشته باشیم که قسمت نشد و فرصتش فراهم نیامد.

**چه دلایلی برای را برای استقبال مخاطبان از سریال دردسر‌های عظیم متصور هستید؟

-قصه سریال خیلی مردمی بود و مشکلاتی را مطرح می‌کرد که مردم با آن مواجه هستند. مثلاً مشکل بیکاری جوانان برای بیشتر مردم ملموس است و با آن مواجه اند. یا مثلاً عشق لطیف و بهار کاملا واقعی به نظر می‌رسید و شاید بسیاری از جوانان همین مشکلات را در سر راه خود برای ازدواج داشته باشند. همچنین خانواده‌هایی که در سریال می‌بینیم واقعی هستند و در یک فضای دوستانه و صمیمی با هم زندگی می‌کنند.

مخاطب شبکه آی فیلم هستید؟

-واقعیتش این است که خیلی فرصت تماشای تلویزیون را ندارم؛ اما هرگاه فرصت دست بدهد آی فیلم یکی از شبکه‌هایی است که حتما می‌بینم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان سریال دردسر های عظیم 2 سریال دردسر های عظیم شبکه آی فیلم نیک نژاد یک شبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان تشکل‌های مردمی مرتبط با موضوع جمعیت با دبیراجرایی جایزه جوانی جمعیت دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار با جضور موسوی پناه مدیر کل هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و دبیر برگزاری رویداد کانون‌های فرهنگی و مساجد و حجت الاسلام رنجبر دبیر تشکل‌های فراگیر تبلیغ، حجت الاسلام رضا رویت مدیرعامل بنیاد ملی خانواده و مسئول بخش سازمان‌های مردم نهاد جایزه ملی جمعیت و خانم ارشادی از بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها برگزار شد.

ارشادی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: راه اندازی قرار گاه سبحان برای آموزش و تقویت زیر ساخت‌های فرزند آوری و بسترسازی‌های مناسب برای رشد جمعیت، حمایت مالی از مشکلات ناشی از درمان ناباروری زوجین و نیز حمایت از خانواده‌ها تا ۲ سال درخصوص تامین پوشاک و تغذیه نوزادان از جمله اقداماتی است که ما در موسسه آبشار عاطفه‌ها در حال انجام آن در سراسر کشور هستیم.

در این دیدار حجت الاسلام احسان رنجبر گفت: الحمدلله ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد و روحانیت به عنوان به عنوان مرجع و نهاد اجتماعی مورد وثوق جامعه می‌توانند در این زمینه نقش فعال و موثری داشته باشند.

وی افزود: قریب به ۴۰۰ گروه تبلیغاتی در این زمینه درحال فعالیت هستند و یکی از اصلی‌ترین اهداف این گروه ها، مردمی سازی تبلیغات در نشر و بسط گفتمان سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت است.

درادامه این دیدار زهرا سادات موسوی پناه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته درخصوص افزایش فعالیت‌های تبلیغاتی در مساجد گفت: مساجد هنوز هم می‌توانند به عنوان مرجع و پایگاه اجتماعی بسیاری از معضلات اجتماعی درد‌ها و آلام جامعه را تسکین بخشند و هنوز قدرت و مرجعیت مساجد را کمتر مرجع اجتماعی داراست.

وی افزود: امیدوارم دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت بتواند به صورت مستمر فضایی ایجاد کنند تا بستر‌های لازم برای رشد جمعیت در طول سال با هدف تسهیل برای خانواده و فرزند آوری صورت گیرد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • عده‌ای با پُز روشنفکری مانع تحقق جوانی جمعیت هستند/این قشر به آیندگان ظلم می‌کنند
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت
  • ببینید | غافلگیری جالب میلاد کی‌مرام در اکران مردمی یک فیلم مقابل چشم مردم!