Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده افزود: بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان از فردا سه شنبه 12 تا اوایل شب چهارشنبه 13 مرداد ماه تداوم فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به مناطق تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی در استان، اظهار کرد: بیشترین تاثیرات این سامانه بر ارتفاعات استان از جمله بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای در استان، بیان کرد: طی روزهای یاد شده به دلیل شرایط جوی موجود، سیلابی شدن مسیل ها بالا آمدن آب رودخانه های فصلی، آسیب به سازهای موقت ، گرد و خاک و کاهش دیده میدانی از هم استانی های عزیز می خواهیم که طی روزهای آینده از تردد های غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران سامانه بارشی هرمزگان تداوم فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پی بارندگی های اخیر موجی ازشکرگزاری و شادمانی  بین مردم  استان ایجاد شد و برخی رودخانه های خروشان و بندهای خاکی سرریز کرد و ورودی برخی سدهای استان هم نظیر سد نسای بم به پنج برابر افزایش یافت.
اما با خروج سامانه بارشی ، هوای استان سردتر می شود  و احتمال سرمازدگی محصولات وجود دارد. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاندار کرمان از همکاری دستگاه‌ها در تامین زیر ساختها و همچنین ادارات کل جنوب استان برای مقابله با سیل قدردانی کرد.
آقای فداکار همچنین با اشاره به حضور بسیج، ارتش و گروههای جهادی در مناطق در معرض سیل گفت اطلاع رسانی به موقع و جامع رسانه استانی هم باعث شد مردم با آگاهی از شرايط ، همکاری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


با خروج سامانه بارشی ، هوای استان کرمان سردتر می شود  و احتمال سرمازدگی محصولات وجود دارد. 
               

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • انسداد ۵ محور اصلی بر اثر طغیان رودخانه‌ها در هرمزگان
  • تداوم هشدار قرمز هواشناسی در هرمزگان