Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@12:35:43 GMT

دلیل دیده نشدن بنا کنار تشک چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۰۵۰

دیده نشدن محمد بنا در مسابقات نمایندگان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات امروز، برخی سوالات را در اذهان ایجاد کرد

 

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، محمدعلی گرایی و محمد هادی ساروی دو نماینده کشتی فرنگی کشورمان امروز مقابل حریفان خود به میدان رفتند که منجر به این شد که هر دو باید برای کسب مدال برنز تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هنگام برگزاری مسابقه نیمه نهایی گرایی و ساروی، حبیب الله اخلاقی در کنار تشک مشغول هدایت کشتی گیران بود که برای مخاطبان این سوال را به وجود آورد که چرا محمد بنا کنار تشک کشتی گیران را هدایت نمی کند.

با توجه به اینکه در بیرون از تشک دو باکس برای حضور مربیان در نظر گرفته شده، بنا در باکس دورتر و برای آنالیز کشتی گیران حریف قرار می گیرد. به همین دلیلی در تصاویر تلویزیونی، حبیب اخلاقی مشاهده می شد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با کامل انجینی: گلر در اندازه ناصر حجازی داشتیم اما او از لحاظ شخصیتی اسطوره است اجرای فن دیدنی محمدعلی گرایی روی حریف کوبایی / فیلم اجرای فن سنجاب پرنده توسط محمدعلی گرایی در لحظات پایانی مسابقه / فیلم شوخی با صحنه برخورد کیه لینی و ساکا در المپیک؛ کمک کیه لینی به جیکوبز در دوی 100 متر / عکس میخایین لوپز به دنبال کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدعلی اکبری گفت: ۸۵ خانوار نیشکر کار شهرستان صومعه سرا کاشت نیشکر را در ۱۲ روستای به مساحت ۲۶ هکتار دراین شهرستان آغاز کردند.

وی با اشاره به استقبال مردم از فرآورده‌های نیشکر که محصولاتی ارگانیک است، افزود: سطح زیر کشت گیاه نیشکر امسال ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

محمدعلی اکبری با بیان اینکه امسال برای نخستین بار طرح کشت تلفیقی صنوبر و نیشکر در بیش از ۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی صومعه سرا اجرا شده است، اضافه کرد: برای تجهیز کارگاه‌های نیشکرپزی، ۱۵ نیشکرکار برای دریافت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات از اعتبارات بنیاد برکت به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه کشت نیشکر اردیبهشت هر سال آغاز و آذر ماه برداشت می‌شود، گفت: سال گذشته، نیشکرکاران صومعه‌سرایی، ۲۵ تن شکر سیاه به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تولید و به بازار مصرف عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • مهمدی و کاویانی‌نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا