Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، استاندار هرمزگان از توزیع شش هزار و ۲۷۰میلیارد ریال اعتبارات محرومیت زدایی در استان خبر داد و گفت: این اعتبارات بین محورهای راه روستایی، آب روستایی، مدرسه سازی، بهداشت و آبخیزداری توزیع شد.

دکتر همتی در پایان چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این  استان با تاکید بر تکمیل پروژه های اولویت دار، از توزیع ۶۲۷میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی موضوع تبصره ۱۴ جزء ۳ جدول ۱۷ قانون بودجه بین محورهای آب روستائی، راه روستائی، مدرسه سازی، بهداشت و آبخیزداری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این منابع از محل هدفمندی یارانه ها است و به صورت نقدی ( یک دوازدهم ) تخصیص پیدا می کند که اکنون ۳۰ درصد منابع مربوط به سه ماهه نخست، در اختیار استان قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر این اعتبارات، ۵۳.۶میلیارد تومان منابع مرتبط با اجرای طرح هادی سهم استانی بر اساس شاخص عملیات نیمه تمام، نابرخوردار از طرح هادی روستایی بالای ۵۰ خانوار، بین شهرستان ها توزیع و سهم هر یک از آن ها نهایی شد.

دکتر همتی اضافه کرد: ۱۲۲ طرح اقتصادی که برای تعیین کاربری اراضی در کارگروه زیربنایی به تصویب رسیده بود، امروز با موافقت اعضا در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و مصوب شد.

استاندار هرمزگان همچنین از تصویب پنج چالش و مسئله فرهنگی استان که از سوی شورای فرهنگ عمومی استان مصوب و به دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارجاع داده شده بود، خبر داد و اعلام کرد: برش های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور امروز پس از تصویب، به منظور تعیین اقدامات اولویت دار به کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان ارجاع داده شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استانداری هرمزگان همتی اعتبارات محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است