Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:52:07 GMT

پیمان صابریان رئیس سازمان اورژانس کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۲۶۹

پیمان صابریان رئیس سازمان اورژانس کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال استعفای پیرحسین کولیوند و موافقت وزیر بهداشت با این استعفا، پیمان صابریان که پیش از این رئیس سازمان اورژانس تهران بود، سرپرست اورژانس کشور شد.

متن نامه وزیر بهداشت خطاب به پیرحسین کولیوند به شرح ذیل است:

همچنین به دنبال موافقت وزیر بهداشت با این استعفا طی نامه پیمان صابریان سرپرست اورژانس کشور شد، که متن این نامه به شرح ذیل است:

کد خبر 5271291 مهسا شمس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان صابریان پیر حسین کولیوند حکم انتصاب واکسن کرونا آمار کرونا ویروس کرونا واکسیناسیون شیوع کرونا هپاتیت ستاد ملی مقابله با کرونا درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی تهران نوزاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن آلزایمر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است

وزیر خارجه رژیم اسرائیل بعد از عملیات ایران در فلسطین اشغالی می‌گوید که با مقامات ارشد چند کشور درباره تحریم برنامه موشکی ایران گفتگو کرده است.

به گزارش فارس، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، صبح امروز (سه‌شنبه)، گفت که تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است.

او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت صبح امروز، به ۳۲ کشور پیام فرستاده و با ده‌ها وزیر خارجه و مقامات ارشد دیگر کشور‌ها درباره تحریم برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه گفتگو کرده است.

کاتس این اظهارات را پس از حمله موشکی ایران به پایگاه‌های هوایی «نواتیم» و «نقب» بیان کرده است؛ عملیاتی که شبکه «المنار» به نقل از منابع ویژه خود درباره آن خبر داده بود به پایگاه هوایی نواتیوم دست‌کم ۱۵ موشک اصابت کرده است.

وزیر خارجه اسرائیل در ادامه نوشت: «الان و پیش از آن که خیلی دیر شود، ایران باید متوقف شود.»

دیگر خبرها

  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • وزیر خارجه اسرائیل: تل‌آویو به دنبال حمله دیپلماتیک به ایران است