Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی امیرفخریان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته اقدام ارزی خراسان رضوی پارسال با همکاری اتاق بازرگانی این استان راه اندازی شد تا شرکتها را در رفع تعهدات ارزی خود یاری دهد بطوریکه بتوانند در مهلت مقرر نسبت به انجام تعهدات ارزی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به صدور ۲ هزار و ۷۰۰ کارت بازرگانی برای تجار و تولیدکنندگان خراسان رضوی ادامه داد: کمیته اقدام ارزی استان به دنبال تعلیق کارتهای بازرگانی در ازای عدم رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان نیست بلکه به دنبال یاری رساندن به آنان در جهت ایفای تعهدات ارزی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: مشکلات و مسائل تعهدات ارزی صادرکنندگان و تولیدکنندگان توسط کمیته اقدام ارزی استان به صورت مداوم در حال رسیدگی است و طبق مصوبات این کمیته، مشکلات مربوطه به تهران منعکس می‌شود تا کمیته ملی اقدام ارزی درباره آن تصمیم گیری کند.

وی افزود: یکی از اقدامات اخیر کمیته اقدام ارزی استان پیشنهاد تمدید مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرات سال ۱۳۹۸ به دلیل مشکلات ایجاد شده برای شرکتهای بازرگانی متاثر از کرونا و تعطیلی تهران در هفته آخر تیر ماه بود که مورد موافقت کمیته ملی اقدام ارزی قرار گرفت.

امیرفخریان ادامه داد: بنا به اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، با توجه به درخواستهای صادرکنندگان، مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرات سال ۱۳۹۸ تا پایان مرداد ماه سالجاری تمدید شده است.

وی گفت: بر این اساس صادرکنندگان برای ایفای تعهدات ارزی سال ۹۸ تا ۳۱ مرداد و برای تعهدات سال ۹۹ تا ۳۱ شهریور ماه امسال فرصت دارند نسبت به رفع تعهدات ارزی صادرات خود اقدام کنند.

برچسب‌ها سازمان توسعه تجارت ایران بازار ارز صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت ایران بازار ارز صادرات غیر نفتی سازمان توسعه تجارت ایران بازار ارز صادرات غیر نفتی ایفای تعهدات ارزی کمیته اقدام ارزی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در این جلسه ۲۱ دستگاهی که موظف به پیگیری و برنامه ریزی برای جمع آوری و آموزش کودکان کار و خیابان هستند ضمن بیان گزارش عملکرد سال گذشته و بیان دغدغه‌ها و نیاز‌ها برای مدیریت بیش از پیش این مسئله اجتماعی در سال جدید بحث و گفتگو کردند.
معاون دادستان گفت: در سال ۱۴۰۳ دویست نفر بازرس از دستگاه قضا در سطح شهر، فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری نسبت به جمع آوری کودکان کار و انتقال آن‌ها و پیگیری و حضور ماموران انتظامی و اورژانس اجتماعی را رصد خواهند کرد.

نیره عابدین زاده افزود: روشنگری در بخش بودجه‌های دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمات و جمع آوری کودکان کار از درخواست‌های امروز ماست تا از توان عملیاتی خود مطلع باشیم و در سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی دقیق تمام توان خود را به کار گیریم.
در این جلسه مقرر شد، موسسه توانمند سازی بهزیستی کودکان کار تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ راه‌اندازی شود و فعالیت پلیس ویژه نیز در بخش کودکان کار به شکل دقیق و ویژه در سال جدید نیز پیگیری و اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • خبر خوب وزیر اقتصاد برای صادرکنندگان
  • خاندوزی: عوارض صادرات خام و نیمه‌خام همانند سال قبل است
  • مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود