Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@04:52:04 GMT

سبروس پورموسوی در کمیته اخلاق

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۴۴۱

سیروس پورموسوی به دلیل صحبت هایش در کنفرانس خبری پس از بازی با فولاد به کمیته اخلاق فراخوانده شد و امروز برای شرکت در جلسه کمیته اخلاق وارد تهران شد

به گزارش طرفداری، پس از این که سیروس پورموسوی مدعی شد جواد نکونام حین برگزاری بازی نفت آبادان و فولاد لب خط با عبارت جادوگر به او توهین کرده است در کنفرانس خبری بعد از بازی با بیان برخی دلایل و صحبت ها گفت که خود نکونام جادوگر است و این سرمربی فولاد است که دست به کار های عجیبی می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این صحبت ها باشگاه فولاد خوزستان از سیروس پورموسوی بابت صحبت هایش شکایت کرد و بابت همین اتفاقات پورموسوی به کمیته اخلاق احضار شد. صبح امروز پورموسوی برای شرکت در جلسه کمیته اخلاق به تهران آمده و از دقایقی پیش هم وارد جلسه شده گویا خود پورموسوی نیز قصد دارد از جواد نکونام بابت حرفی که کنار زمین به او زده شکایت کند و مدعی است که اسناد و مدارکی برای اثبات این قضیه در دست دارد که سرمربی فولاد به او توهین کرده است.

اخبار داغ 

عکس خاص سارا و نیکا با همسر مهدی قائدی ! / آبی یا قرمز؟! برترین های قرن با کامل انجینی: گلر در اندازه ناصر حجازی داشتیم اما او از لحاظ شخصیتی اسطوره است تیم منتخب لیگ بیستم از نگاه طرفداری | احمد نور بهترین بازیکن فصل اجرای فن دیدنی محمدعلی گرایی روی حریف کوبایی / فیلم فوری؛ عدم حضور هری کین در تمرینات تاتنهام به دلیل اصرار بر جدایی لورل هوبارد به عنوان اولین وزنه بردار تراجنسیتی، امروز در المپیک وزنه می‌زند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد