Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@20:11:42 GMT

بازجوی گاندو بازیگر سریال محرمی تلویزیون شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۴۷۴

بازجوی گاندو بازیگر سریال محرمی تلویزیون شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سریال «در کنار پروانه‌ها» به عنوان مجموعه تلویزیونی که ویژه ایام محرم تولید می‌شود به ایستگاه سه راه امین حضور تهران رسیده و خودش را برای رسیدن به آنتنِ هفته اول شهریورماه آماده می‌کند.

شبکه دو سیما معمولاً همیشه برای ایامِ محرم سریال ویژه‌ای روی آنتن داشته است و شاید در این میان "مرضیه" بیشتر به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که مرحوم ماه‌چهره خلیلی به عنوان بازیگر نقش اول آن ایفای نقش کرد.  

بهروز مفید تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی از حضورِ بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به عنوان جدیدترین بازیگر پیوسته به این سریال خبر داد. شهراز این روزها بیش از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی دیگر به نامِ بازجوی سریال "گاندو" شناخته می‌شود.

خسرو شهراز در سریال "در کنار پروانه‌ها"

او  گفت: ۷۰ درصد سریال جلوی دوربین رفته و از روزِ گذشته خسرو شهراز هم به گروهِ "در کنار پروانه‌ها" اضافه شده است. او نقش محوری پدر خانواده را در این مجموعه تلویزیونی ایفا می‌کند.  

بهروز مفید همچنین از پخشِ سریال در هشتم شهریورماه  خبر داده است که روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت و البته فیلمبرداری "در کنار پروانه‌ها" همزمان با پخش ادامه دارد و گروه تا هفته‌های اول مهرماه درگیرِ تولید خواهند بود.

محمود جعفری و نسرین بابایی در صحنه‌ای از سریال «در کنار پروانه‌ها»

بازی برزو ارجمند به پایان رسیده و قرار است در روزهای آتی بازیگرانی همچون پروانه معصومی و برخی از شخصیت‌های محوری داستان جلوی دوربینِ داریوش یاری (کارگردان سریال) حاضر شوند.  

"در کنار پروانه‌ها" در تهران کلید خورد و بخشی از تصویربرداری آن در لاهیجان پیش رفته و در تهران دوباره فیلمبرداری از سرگرفته شد و قرار است گروه چند روزی دوباره به شمال کشور برگردند و فیلمبرداری صحنه‌هایی در آنجا باقی مانده است.  

داستان  از آنجا شروع می‌شود که مشکلات پی در پی زندگی «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی‌اش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که…

در این مجموعه بازیگرانی چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، مهران رجبی، کاوه سماک باشی، خسرو شهراز، مجید پتکی، وحید رحیمیان، شهین تسلیمی، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق حسنی، دانیال محمودنیا، ‌ فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی و با حضور بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می‌کنند.

کد خبر 618383

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کنار پروانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید