Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@01:08:27 GMT

ادعای عجیب پوچتینو پس از شکست در سوپرجام

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۵۸۲

ادعای عجیب پوچتینو پس از شکست در سوپرجام

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن که از سال ۲۰۱۳ در همه دیدارهای سوپر جام به پیروزی رسیده بود، شب گذشته با یک گل مغلوب لیل شد تا نوار قهرمانی‌های‌ متوالی PSG در این جام نیز به پایان برسد. لیل فصل قبل موفق شد بالاتر از PSG در لیگ فرانسه نیز به قهرمانی برسد و شب گذشته دومین جام را هم از چنگ شاگردان مائوریسیو پوچتینو در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریسیو پوچتینو پس از این شکست درباره عملکرد شاگردانش در این بازی صحبت کرد و ادعا کرد که آنها تیم بهتر زمین بودند.

پوچتینو گفت:

“به نظرم امشب ما تیم بهتر زمین بودیم. اما از شانس هایمان استفاده نکردیم و برای کسب پیروزی در فوتبال باید گل بزنی.

فصل جدیدی است، من از برخورد بازیکنانم راضی‌ام. وقتی تیم کامل را در اختیار داشته باشیم، بهتر می شویم. من هرگز به تعهد بازیکنان شک نکردم. ما می خواستیم امشب برنده شویم، برای رسیدن به این منظور همه کار کردیم و با بازیکنانی که توانایی این کار را داشتند بازی کردیم.”

 

در روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر انتقال قریب الوقوع پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، به PSG، مطرح شده است، اما پوچتینو پس از شکست برابر لیل چندان در حال و هوای صحبت در این باره نبود.

 

سرمربی PSG در این باره گفت:

“لیست بازیکنان ما که اکنون در خانه هستند را می بینید. تعداد زیادی هستند. نیمی از بچه های تیم در خانه هستند. چند تایی در تعطیلاتند.

به نظرم عملکرد ما خوب بود. من راضی ام و نمی خواهم درباره بازیکنانی که در دیگر باشگاه ها هستند صحبت کنم.”

پرسنل کیمپمبه، مدافع PSG، نیز پس از این شکست گفت:

“بدیهی است که ناامید کننده است، این یک فینال است و یک جام در خطر است. این باخت درد دارد اما تازه شروع فصل است، ما باید ریتم خود را پیدا کنیم. ما بازیکنان جوان زیادی در این تیم داشتیم، باید در خلق موقعیت و همکاری با یکدیگر بهتر عمل کنیم. به لیل تبریک می گویم اما این تازه آغاز فصل است و باید خود را برای آینده آماده کنیم.

ما توپ را در اختیار داشتیم، اما داشتن توپ کافی نیست، ما باید موقعیت ایجاد کنیم، اما فوتبال همین است. ما باید برای بازی بعدی سر خود را بالا نگه داریم. باید برای بازی در تروآ آماده شویم و باید این باخت را فراموش کنیم و ادامه دهیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند