Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:31:00 GMT

تشیع پیکر ستوان یکم شهید سجاد دالمن در شوش

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۵۹۱

تشیع پیکر ستوان یکم شهید سجاد دالمن در شوش

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا همیشه زنده و در کنار ما هستند؛ هرچند درک حیات این بزرگواران با آنچه ما در حیات دنیوی درک می‌کنیم، متفاوت است.

او افزود: شهدا با توکل، ایمان و اراده‌ای آهنین به بهترین شکل ممکن به تکلیف خود عمل کردند و امروز نوبت ما است که با خدمتگزاری، تلاش برای اعتلای نظام، تبعیت از رهبری و خدمت رسانی به جامعه ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا فردای قیامت شرمنده آن‌ها نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر شهید ستوان یکم سجاد دالمن (چنانی) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسوولان محلی و استانی از محل حرم مطهر دانیال نبی (ع) تا گلزار شهدای روستای میثم تمار شهرستان کرخه تشییع شد.

مردم شوش و کرخه با وجود هوای گرم برای استقبال از این شهید مدافع وطن به خیابان‌ها آمدند و در طول مسیر با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به این شهید ادای احترام کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم در این آیین حضور داشتند.

آیین وداع با پیکر پاک و مطهر شهید دالمن نیز شب گذشته در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد.

ستوان یکم شهید سجاد دالمن (چنانی) نیروی جمعی پاسگاه صفی آباد دزفول ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ شب در جریان تیراندازی افراد مسلح در محور شوش - دزفول به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشیع شهید شهر دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، محمد بصل سخنگوی دفاع مدنی غزه با اشاره به عقب‌ نشینی رژیم صهیونیستی از شهر خان یونس اعلام کرد که تعداد زیادی از فلسطینی‌ها در شهر خان یونس در قبرستان‌های دسته جمعی مدفون شده اند که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد که اتفاقی که در این شهر روی داده، پاک‌سازی نژادی نیروهای اشغالگر اسراییلی علیه مردم نوار غزه بوده است و بسیاری از شهدا، قبل از شهادت توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی عریان شده اند.

این گزارش تاکید می‌کند که پیکر تعداد قابل توجهی از شهدا ناشناس است و برخی از آنها افرادی هستند که از شمال نوار غزه به این منطقه آمده بوده اند.

بر اساس این بیانیه اتفاقی که در غزه رخ می دهد، در تاریخ بشریت سابقه نداشته و سلاح‌های به کار گرفته شده نیز پیش از این در جایی استفاده نشده است.

این بیانیه می افزاید که اشغالگران صهیونیست پیکر ده‌ها تن از شهدا را قبل از خروج از هر منطقه از غزه زیر بلدوزرها قرار داده و آن ها را دفن می کنند.

بصل تاکید می کند که اشغالگران همچنین از سیاست ربایش اهالی غزه به عنوان روشی کاملا هدفمند استفاده می کنند.

این گزارش تاکید می کند که تاکنون پیکر ۱۵۰ شهید در خان یونس از زیر خاک بیرون کشیده شده است و حدود ۵۰۰ نفر نیز مفقود هستند. وی اعلام کرد که شهادت یا اسارت این افراد مشخص نیست.

بنا بر اعلام این مقام فلسطینی پیش از این نیز ۲ هزار فلسطینی پس از خروج نیروهای اشغالگر از مناطق مختلف غزه ناپدید شدند که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

این گزارش تاکید می کند که اشغالگران در ابتدا به فلسطینی‌های غیر نظامی امان می‌دهند، اما چند دقیقه بعد آنها را به خاک و خون می کشند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس