Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین دوره رقابت علمی کنز برگزار می‌شود تا دستاورد‌های علمی و راه‌کار‌های نوآورانه بین‌المللی جهان اسلام پاسخ‌گوی نیاز‌ها شود.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) دومین دوره رقابت علمی کنز سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. همه دانشگاهیان، دانشجویان و نوآوران زیر ۴۵ سال جهان اسلام دعوت هستند تا دستاورد‌های علمی و راه‌کار‌های نوآورانه خود را در این رویداد ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رویداد جهانی در محورهای، «اقتصاد بانکداری و تامین مالی»، «انرژی، آب و محیط‌زیست»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «سلامت و فناوری‌های پزشکی»، «حمل‌ونقل» و «معدن و صنایع معدنی» برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در آن تا ۱ شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا دستاورد‌های علمی خود را در بخش آزاد رویداد یا در پاسخ به چالش‌های تعریف شده توسط نهاد‌های داخلی و بین‌المللی در قالب یک ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای ارائه کنند. این دستاورد‌ها می‌تواند در قالب ایده، مقاله، کتاب، نمونه اولیه محصول یا محصول جدید باشد.

رقابت علمی کنز نه فقط یک رقابت، بلکه بازاری است که دانشمندان، محققان و نوآوران جوان می‌توانند مشتریانی فراتر از مرز‌های کشور خود برای دستاورد‌های علمی‌شان بیابند و جوایزی، چون کمک هزینه فرصت مطالعاتی به ارزش ۲ هزار دلار، امتیاز ویژه برای بهره‌مندی از پلتفرم‌های شبکه‌سازی بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) و ... دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رقابت علمی رقابت کنز معاونت علمی و فناوری بنیاد علم و فناوری مصطفی دستاورد های علمی رقابت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر