Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:07:02 GMT

توزیع ۶۰۰۰ تن شکر وبرنج در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۹۰۱

توزیع ۶۰۰۰ تن شکر وبرنج در کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ارویسی مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اعلام اینکه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در انبار‌های مجهز و استاندارد استان نگهداری و ذخیره سازی می‌شود گفت : از ابتدای امسال تاکنون بر حسب نیاز و تنظیم بازار استان مقدار ۶۵۰۰ تن کالای اساسی شامل؛ ۲۵۶۰ تن برنج و ۴۰۱۷ تن نیز شکر در قالب طرح‌های ستادی و استانی در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تامین و توزیع به موقع کالا‌های اساسی شکر و برنج را از جمله وظایف اصلی شرکت بازرگانی دولتی ایران دانست و گفت : در همین راستا اداره غله استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم اقدام کرده است.

مدیرکل و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه شرایط نگهداری و ذخیره سازی کالا‌های اساسی استان را بسیار مطلوب اعلام کرد و افزود: با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به منظور تنظیم قیمت‌ها در بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی مصرف ادارات در سطح جامعه توزیع خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله و خدمات بازرگانی غله و بازرگانی برنج ایرانی استان کرمانشاه کالا های اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱/ تامین ارز کالا‌های اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها