Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

هری کین مهاجم سرشناس انگلیسی از حضور در تمرینات تاتنهام امتناع کرد تا تصمیم خود را برای ترک این باشگاه علنی کند.

بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا حالا می‌تواند منتظر یک جا به جایی بزرگ یا حتی یک بمب خبری باشد. رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که هری کین مهاجم ملی پوش انگلیس در بازگشت از تعطیلات خود در تمرین تاتنهام شرکت نکرد تا مقامات این باشگاه را مجبور به موافقت برای انتقال او به منچسترسیتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا حاضر است مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو برای مهاجم گلزن تاتنهام پرداخت کند. فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی که متخصص اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز هست، در صفحه خود این خبر را تایید کرد و نوشت: «کین در تمرین تاتنهام حاضر نشد. این تصمیم شخصی هری بوده و ربطی به ماجرای تست کووید-۱۹ نداشته است. کین معتقد است که از یک سال پیش یک توافق مردانه و جنتلمنانه با باشگاه انجام داده است که آن‌ها با جدایی او از تاتنهام در این تابستان موافقت کنند.»

ستاره ۲۸ ساله اسپرز، تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارد اما در پایان فصل گذشته او فاش کرد که می‌خواهد به تیمی دیگر برود و یک قدم جدید در دوران فوتبال خود بردارد: «می‌خواهم در مهمترین بازی‌های فوتبال حضور داشته باشم. این فصل من رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از تلویزیون تماشا کردم اما این بازی‌هایی است که من دوست دارم خودم در آن حضور داشته باشم نه اینکه بیننده آن باشم.»

او همچنین از این گفت که می‌خواهد در تیمی بازی کند که در آن به جام‌های متعدد برسد اتفاقی که در لباس تاتنهام برای او هیچ وقت رخ نداد. تمایل بهترین مهاجم فوتبال انگلیس در حال حاضر این است که به منچسترسیتی برود. در انگلیس گفته می‌شود که رقم انتقال او چیزی حدود ۱۸۷ میلیون یورو خواهد بود هرچند که مقامات منچسترسیتی امیدوارند با کمتر از این مبلغ بتوانند او را به ورزشگاه اتحاد بیاورند. اما در صورتی که با رقم عنوان شده، کین به سیتی منتقل شود او تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن در تاریخ فوتبال انلگیس خواهد شد.  دستمزدی هم که قرار است در منچسترسیتی به او پرداخت شود ۴۶۸ هزار یورو در هفته است که معادل ۲۵ میلیون یورو در سال می‌شود.

جک گریلیش، دیگر بازیکن گرانقیمت فوتبال انگلیس که در حال حاضر هافبک استون ویلا است اما مثل هری کین قصد جدایی از این تیم و پیوستن به منچسترسیتی را دارد، در تمرینات پیش فصل استون ویلا حاضر شده حتی با وجودی که انتقال او به سیتی با مبلغ حدود ۱۰۰ میلیون یورو تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و دو باشگاه نیز در این مورد به توافق رسیده‌اند.

اگر این دو انتقال صورت بگیرد، منچسترسیتی کاری خواهد کرد که در تاریخ فوتبال انگلیس بی‌سابقه است، یعنی خرید دو بازیکنی که هر دو گرانقیمت ترین خواهد بود در یک تابستان. به علاوه این موضوع باعث تقویت فوق‌العاده خط حمله و میانی این تیم خواهد شد، در نتیجه آنها برای رسیدن به رویای دیرینه خود قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مجهز خواهند شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تاتنهام هری کین منچسترسیتی تاتنهام خبر ویژه منچسترسیتی نقل و انتقالات اروپا هری کین میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۲ با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک ۲۵ ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید