Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@05:33:06 GMT

استقلال با این داور چه نتایجی گرفته است؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۲۹۸۵

استقلال با این داور چه نتایجی گرفته است؟

خبرورزشی –

تیم استقلال در شرایطی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۳ مرداد به مصاف گل گهرسیرجان می‌رود که سید وحید کاظمی به همراه محمدرضا ابوالفضلی و حسن ظهیری قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت. اما بررسی قضاوتهای پنج دیدار اخیر استقلال با سوت سید وحید کاظمی مشخص می‌کند استقلال با این داور هم خوب شکست خورده و هم خوب برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*آخرین بار که استقلال با داوری کاظمی بازی کرد دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر بیستم مقابل سپاهان در اصفهان بود که تیم اصفهانی با نتیجه دو بر صفر شاگردان محمود فکری را مغلوب کرد.

*دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوزدهم در مشهد باز هم با قضاوت سید وحید کاظمی و پس از شروع دوباره لیگ در دوران کرونا برگزار شد. آن دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی خاتمه یافت. امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته (از روی نقطه پنالتی) گلزنان استقلال در آن دیدار بودند که فرهادمجیدی هدایت آبی‌پوشان را برعهده داشت.

*دومین شکست استقلال در پنج دیدار اخیر با سوت وحید کاظمی مقابل نماینده تبریز رقم خورد. دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر نوزدهم که استقلال در تهران ۲ بر ۱ و بدون سرمربی مغلوب رسول خطیبی شد. همان روزهایی که استراماچونی قهرکرده و رفته بود. شیخ‌دیاباته تک گل آن بازی را برای آبی‌پوشان زد.

*استقلال با سوت وحید کاظمی در هفته شانزدهم لیگ هجدهم با نتیجه ۴ بر صفر از پیکان عبور کرد. یک برد پرگل که مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، ایسما و وریا غفوری گلزنان استقلال در این دیدار بودند. وینفرد شفر هدایت استقلالی‌ها را در آن بازی در دست داشت.

*اما پنجمین بازی استقلال که طی این سال‌ها با سوت وحید کاظمی انجام شده دیدار ماشین سازی و استقلال در هفته یازدهم لیگ هجدهم بود. مسابقه ای که در پایان با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. آن دیدار هم تحت هدایت وینفرد شفر برگزار شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال وحید کاظمی استقلال وحید کاظمی وحید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسینی مدافع مرکزی تیم تراکتور که در دیدار هفته گذشته برابر ذوب‌آهن دچار آسیب‌دیدگی شد، پس از عکس‌برداری از پای خود با خبر تلخی مواجه شده است.

این بازیکن به دلیل کشیدگی از ناحیه همسترینگ چهار هفته از میادین دور خواهد بود تا به این ترتیب حداقل بازی نساجی، ذوب‌آهن، استقلال و فولاد را از دست بدهد.

نکته مهم اینکه تراکتور در بازی نساجی و دیدار جام حذفی با ذوب آهن عارف آقاسی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و حالا دیگر مدافع مرکزی این تیم نیز مصدوم شده تا سرمربی جدید تراکتور عملاً با یک بحران در خط دفاعی مواجه شود.

دیگر خبرها

  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • مومنی و کاظمی قاضیان دیدارهای سرخابی‌ها
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ