Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: رعایت نکات بهداشتی در پایانه‌های حمل نقل درون شهری و برون شهری، رستوران‌ها، تالار‌ها، بانک‌ها و تالار‌ها روند کاهشی را شاهد بودیم.

خبرگزاری میزان - انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه هنوز میزان بستری‌ها از میزان ترخیص‌ها بیشتر است و در هفته آینده شرایط امیدوار کننده‌ای را شاهد نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برای تشدید نظارت‌ها و تذکر‌های لازم به کسانی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، مصوبه‌ای را داشتیم و بررسی‌ها از تاریخ ۲۸ تیر تا ۳ مرداد نسبت به ۳ مرداد تا ۱۰ مرداد صادر شد، ولی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های حمل نقل درون شهری و برون شهری، رستوران‌ها، تالار‌ها، بانک‌ها و تالار‌ها روند کاهشی را شاهد بودیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه‌ها در این نقاط زیر ۴۵ درصد بود و باعث شد که این اماکن دچار مشکل شوند که مصوب شده در جلسه فردا تذکر جدی به این صنوف داده شود.

محسنی‌بندپی گفت: فعلا توقف فعالیت این اماکن مورد درخواست ما نیست، ولی رعایت پروتکل‌ها مورد درخواست ما است، همچنین مصوبه دوم هم درباره افزایش کلینیک‌های درمانی بود که بیماران مراقبت‌های لازم، درمان‌های سرپایی و دارو‌های مورد نیاز را به راحتی دریافت کنند.

 

بیشتر بخوانید:  استاندار تهران: هیچ مجوز تردد بین استانی صادر نمی‌شود

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران کرونا استاندار تهران تالار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: پایانه‌های مرزی خوزستان برای مبادلات تجاری با کشورهای دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی مهم کشور است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با این وجود، برخی از این پایانه‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این مسائل بر امر صادرات و واردات و یا ترد مسافران اثر گذار است.

وی گفت: خوزستان در بحث کنترل بازار و میزان تورم کالاهای اساسی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در سال گذشته کسب کرد.

راضی جلالی با اشاره به اقداماتی که برای تثبیت قیمت مرغ در استان انجام شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مربوطه وضعیت جوجه‌ریزی و تأمین مرغ در بازار مدیریت شده است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: خوزستان در بحث شکر یکی از تولید کنندگان عمده کشور است و در استان نباید در تأمین و قیمت این کالا چالشی ایجاد شود.

کد خبر 6086454

دیگر خبرها

  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران