Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد حسن زاده روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان از ۱۲ تا اوایل شب ۱۳ مرداد ماه فعالیت سامانه بارشی در ارتفاع‌های این استان تداوم می‌یابد.

وی با اشاره به مناطق تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی ادامه داد: بیشترین تاثیر این سامانه برای ارتفاع‌های هرمزگان از جمله بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده با اشاره به رگبار پراکنده ی باران و رعد و برق با احتمال بارش تگرگ و تند باد لحظه ای در استان، بیان کرد: طی روزهای یاد شده به دلیل شرایط جوی موجود، سیلابی شدن مسیل ها بالا آمدن آب رودخانه های فصلی، آسیب به سازهای موقت، گرد و خاک و کاهش دیده میدانی از هم استانی های عزیز می خواهیم که طی روزهای آینده از تردد های غیر ضروری اجتناب کنند.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی هرمزگان حوادث طبیعی هرمزگان بارش باران بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی هرمزگان حوادث طبیعی هرمزگان اداره کل هواشناسی هرمزگان حوادث طبیعی هرمزگان بارش باران بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید

 
به گزارش تابناک، از ساعاتی پیش بارش‌های پراکنده در قسمت‌هایی از کاشان و آران‌وبیدگل شدت گرفته است.بارش شدید باران سبب راه افتادن سیلاب در معابر و خیابان‌ها و همچنین طغیان رودخانه‌های فصلی در سطح شهر و روستاهای اطراف شده است. تاکنون ویران شدن چند منزل مسکونی و تخریب جاده‌ها و معابر شهری و روستایی توسط این باراش‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل گزارش‌ شده است.

با توجه به جریان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی منطقه کاشان و آران‌وبیدگل از همشهریان تقاضا می‌شود تا از هرگونه توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیرهای سیلاب‌ها و همچنین حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان