Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی صاحب‌نام فوتبال عراق و سرمربی باشگاه الزورا اعتقاد دارد، دیک ادووکات نام بزرگی است که به تیم ملی این کشور وزن بیشتری می‌بخشد، اما کی‌روش گزینه مناسب‌تری در این مقطع به شمار می‌رفت.

راضی شنیسل، سرمربی باشگاه الزورا درباره انتخاب ادووکات به‌عنوان سرمربی تیم ملی عراق گفتگویی انجام داد.

سرمربی مطرح عراقی در ابتدا گفت:

سرمربی جدید تیم ملی  سوابق درخشان و رزومه قابل توجهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود او به زمان نیاز خواهد داشت تا با توانایی بازیکنان عراقی آشنا شود و شناخت لازم را از حریفان ما در این مرحله پیدا کند. ادووکات آورده قابل توجهی برای تیم ملی دارد خصوصاً از نظر خودباوری و اعتمادبه‌نفس. در واقع نام بزرگی مثل این مربی هلندی وزن تازه‌ای به تیم ملی عراق می‌بخشد و همه می‌گویند یک مربی بزرگ در کنار این تیم حضور دارد.

شنیسل در ادامه افزود:

مربی که با فوتبال آسیا آشنا بود و از اطلاعات و آگاهی لازم درباره سبک بازی تیم‌های آسیایی آگاهی داشت می‌توانست در زمان کوتاه‌تری با تیم و بازیکنان هماهنگ شود. به همین دلیل من امیدوار بودم توافق با کارلوس کی‌روش نهایی شود، چرا که او هشت سال با تیم ملی ایران کار کرده بود و شناخت کامل و دقیقی از همه تیم‌های آسیایی داشت.

وی در پایان پیرامون ترکیب تیم ملی عراق در اردوی پیش روی تصریح کرد:

فکر نمی‌کنم شاهد تغییر زیادی در ترکیب تیم باشیم و حدود 80 درصد از همان بازیکنان حاضر در مرحله قبلی باز هم ترکیب تیم ملی را شکل می‌دهند. ایجاد تغییرات گسترده در تیم ملی در این مقطع معقول و منطقی نیست و تنها ممکن است سرمربی با توجه به نظرات و دیدگاه‌های خودش چند بازیکن را به این فهرست اضافه کند.

اخبار داغ 

عکس خاص سارا و نیکا با همسر مهدی قائدی ! / آبی یا قرمز؟! برترین های قرن با کامل انجینی: گلر در اندازه ناصر حجازی داشتیم اما او از لحاظ شخصیتی اسطوره است تیم منتخب لیگ بیستم از نگاه طرفداری | احمد نور بهترین بازیکن فصل اجرای فن دیدنی محمدعلی گرایی روی حریف کوبایی / فیلم فوری؛ عدم حضور هری کین در تمرینات تاتنهام به دلیل اصرار بر جدایی لورل هوبارد به عنوان اولین وزنه بردار تراجنسیتی، امروز در المپیک وزنه می‌زند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هالک بانک با انتشار متنی در اینستاگرام ضمن تشکر از زحمات اسلوبدان کواچ سرمربی خود، پس از یک فصل از پایان همکاری با این مربی خبر داد.

اسلوبدان کواچ که سابقه هدایت تیم ملی والیبال ایران را نیز برعهده داشت، پس از کسب دو جام در لیگ و جام حذفی از هدایت هالک بانک ترکیه کنار رفت. البته با وجود کسب نتایج درخشان در مسابقات داخلی، کواچ نتوانست هالک بانک را به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

حالا باید دید مدیران باشگاه هالک بانک برای جایگزینی کواچ چه کسی را مد نظر خود قرار داده اند.به نظر می‌رسد یک مربی بزرگ فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق