Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:09:31 GMT

نباید کوچک‌ترین آسیبی به مردم در خدمت‌دهی وارد شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۳۴۶۵

نباید کوچک‌ترین آسیبی به مردم در خدمت‌دهی وارد شود

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" امروز دوشنبه در جلسه کمیسیون عملیات با موضوع تدابیر پلیس تهران بزرگ در خصوص تحلیف و تنفیذ مراسم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز مردم قدردان نیروی انتظامی هستند، بیان داشت: امروز نیروی انتظامی تکیه گاه مردم است و با تلاش های مجاهدانه خود توانسته حتی کم کاری برخی قسمت ها را نیز جبران نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه شما به فکر آرامش و امنیت مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب هستید کار شما عبادت است چرا که عبادت در حقیقت خدمت به مردم و بندگان خداست.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در تهران بزرگ دغدغه ای نداریم، خاطر نشان کرد: در مجموعه تهران بزرگ هماهنگی و هم افزایی خوبی بین نیروی انتظامی و سایر بخش ها وجود دارد.

سردار رضایی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی ملجا مردم است، افزود: در همه ماموریت هایی که دارید نباید کوچک ترین آسیبی در خدمت دهی به مردم وارد شود.

وی با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی را در مراسم تحلیف و تنفیذ ریاست جمهوری عهده‌دار است، عنوان داشت: در این باره برنامه‌ریزی مفصلی در نظر گرفته شده و با دستگاه ها و سازمان های مختلف هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه جمعی از مهمانان خارجی در سطوح مختلف به تهران خواهند آمد، افزود: به همین منظور تمام امکانات را به کار گرفته‌ایم، عزیزان در پلیس راهور، پیشگیری و یگان امداد طرح های ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی را انجام می‌دهند همچنین کنترلهای نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در این چند روز اجرا می‌شود.

برچسب‌ها مرزبانی ناجا پلیس آگاهی ناجا پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرزبانی ناجا پلیس آگاهی ناجا پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مرزبانی ناجا پلیس آگاهی ناجا پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و برخورد با ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب استان خبر داد.

به گزارش فارس، وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاک‌سازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید