Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:47:56 GMT

پارک‌های مشهد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۳۹۱۴

شهردار مشهد با صدور دستورالعمل تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر مشهد دستور داد کلیه بوستان‌های شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند. ناطقان: محمدرضا کلائی در این دستورالعمل خطاب به شورای اداری شهرداری مشهد تأکید کرده با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت قرمز شهر و شرایط خاص فعلی و درگیر شدن شهر مشهد در موج پنجم کرونا لازم است مدیران ضمن رعایت کامل کلیه موارد اعلامی قبلی در بخش‌نامه‌های ارسالی گزارش روزانه وضعیت و اقدامات انجام شده را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس و بر مبنای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از جمله طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها باید در شهرهای قرمز بوستان‌ها، مراکز تفریحی، باغ‌وحش‌ها و شهربازی‌ها که جزو مشاغل گروه دو و چهار هستند تعطیل شوند».

همچنین تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حمل ونقل عمومی شامل اتوبوس‌های شهری، قطارشهری، تاکسی، اطلاع‌رسانی کامل در روزنامه شهرآرا، تبلیغات محیطی و فضای مجازی توسط اداره کل روابط عمومی، موسسه شهرآرا، اداره کل پیشتیبانی جهت اعلام هشدارهای لازم و پروتکل‌ها به مردم و همکاران و تعطیلی پارک‌ها و نحوه خدمات‌رسانی در حمل ونقل عمومی، اجرای دقیق بخش‌نامه ابلاغی اداره کل منابع انسانی در خصوص نحوه حضور پرسنل، اجرای سختگیرانه ورود و خروج توسط حفاظت فیزیکی به گونه‌ای که از تردد غیر ضروری به فضاهای اداری جلوگیری شود، ضدعفونی کامل محیط اداری به صورت روزانه با هماهنگی اداری HSE شهرداری، لغو کلیه مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها و جلسات بالای ۱۵ نفر در فضای سربسته و کلیه ماموریت‌های اداری غیر ضروری و سایر موارد ابلاغی در دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی برای شرایط ویژه و قرمز باید به صورت دقیق و کامل رعایت شود.

شهردار مشهد در پایان این دستورالعمل تأکید کرده است اداره کل بازرسی چگونگی اجرای کامل این بخشنامه را برسی و هرگونه تخلف را سریعا به اینجانب گزارش خواهد کرد. منبع: عصر ایران برچسب ها: پارک‌های مشهد ، تعطیل ، پروتکی های بهداشتی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پارک های مشهد تعطیل اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید احمد علم الهدی، وی روز پنجشنبه در دیدار با شهرداران کلانشهرهای کشور افزود: وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سؤال برود و مورد توجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حقیقت مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهرها گفت: در این کشور، چالش های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن ها در عرصه فرهنگ است.

 علم الهدی اضافه کرد: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

به گفته وی، اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه ها وظایفی برعهده دارد.

امام جمعه مشهد گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت امام رضا(ع) را در دل دارند و به این شهر می آیند اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند.

علم الهدی تصریح کرد: تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت است تا به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر