Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک منبع آگاه از احتمال خداحافظی دو پرسپولیسی سرشناس و محبوب از تیم قهرمان لیگ برتر خبر داد.

قرارداد افشین پیروانی سرپرست و کریم باقری مربی پرسپولیس با این تیم به پایان رسیده و احتمال جدایی قریب الوقوع این دو وجود دارد.

مدیران باشگاه پرسپولیس سال گذشته قرارداد یحیی گل محمدی و سایر مربیان این باشگاه را تمدید کردند و افزایش دادند اما اقدامی برای تمدید قرارداد کریم باقری یا افشین پیروانی صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا در کنار درگیری لفظی با حامد لک، یکی دیگر از دلایل قهر کریم باقری در مراسم جشن پنجمین قهرمانی پی درپی پرسپولیس پس از پایان بازی با پیکان نیز به همین موضوع مربوط می‌شود.

در خصوص افشین پیروانی نیز هنوز باشگاه تماسی با او در این رابطه نداشته و صحبتی مبنی بر ادامه همکاری با تیم پرسپولیس مطرح نشده است.

یک منبع مطلع و موثقی که این خبر را در میان گذاشت تأکید کرد:

احتمال خداحافظی این دو پرسپولیسی سرشناس از تیم قهرمان نیز وجود دارد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین پیروانی کریم باقری پرسپولیس افشین پیروانی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کریم باقری مربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جستجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

حالا روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشت و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن، علاقه زیادی به این مربی و همچنین روبرتو دی زربی دارد. هرچند تردیدهایی درباره گزینه دوم وجود دارد چون او تجربه هدایت هیچ تیم بزرگی را نداشته و به همین دلیل شانس امری برای حضور در مونیخ بسیار بیشتر از او است.

دیگر خبرها

  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • کناره گیری قریب الوقوع فرمانده منطقه مرکزی ارتش اسرائیل
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال
  • خوراکی محبوب بچه‌های ایران از دسترس خارج شد