Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@12:45:38 GMT

چرا شیخ دیاباته برابر سپاهان بازی نکرد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۴۵۸

سرمربی استقلال به یک دلیل مشخص در بازی با سپاهان از مهاجم تیمش استفاده نکرد

به گزارش طرفداری، فرهاد مجیدی با نیمکت نشین کردن شیخ دیاباته برابر سپاهان پیغام روشنی به او داد.

شیخ دیاباته درطول هفته گذشته در تمرین گروهی استقلال حضور پیدا کرده بود و مشکلی از نظر مصدومیت نداشت اما فرهاد مجیدی برای بازی با سپاهان ترجیح داد از ارسلان مطهری در ترکیب ثابت استفاده کند و آرمان رمضانی را به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین کند تا مهاجم اهل مالی آبی ها 90 دقیقه نیمکت نشینی در این بازی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شنیدیم دیاباته با وجود حضور در تمرین گروهی استقلال انگیزه لازم را نداشته است و به همین دلیل هم مجیدی برای بازی با با سپاهان حتی حاضر نشد از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند.

در روزهایی که گفته می شود مجیدی تمایلی برای ادامه حضور دیاباته در فصل بعد ندارد، پیغام او برای مهاجم تیمش روشن است؛ تا وقتی این بازیکن آماده نباشد، جایی در ترکیب آبی ها نخواهد داشت.   

اخبار داغ 

عکس خاص سارا و نیکا با همسر مهدی قائدی ! / آبی یا قرمز؟! برترین های قرن با کامل انجینی: گلر در اندازه ناصر حجازی داشتیم اما او از لحاظ شخصیتی اسطوره است تیم منتخب لیگ بیستم از نگاه طرفداری | احمد نور بهترین بازیکن فصل اجرای فن دیدنی محمدعلی گرایی روی حریف کوبایی / فیلم فوری؛ عدم حضور هری کین در تمرینات تاتنهام به دلیل اصرار بر جدایی لورل هوبارد به عنوان اولین وزنه بردار تراجنسیتی، امروز در المپیک وزنه می‌زند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد احمد زاده در جریان دیدار روز گذشته سپاهان مقابل ملوان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه بدهد. بعد از خروج وی از زمین شایعه غیبت وی در بازی با پرسپولیس مطرح شد اما طبق پیگیری های خبرنگار آنا مصدومیت این بازیکن کشیدگی کشاله ران است که چندان جدی نیست و این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی ندارد. تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در اهواز باید به مصاف استقلال ملاثانی برود که احمدزاده به احتمال فراوان در آن مسابقه غایب است اما برای دیدار با پرسپولیس آماده خواهد شد.

همچنین رضا اسدی دیگر مصدوم تیم فوتبال سپاهان است که او هم دچار کشیدگی همسترینگ شده و نیاز به یک هفته تا 10 روز استراحت دارد. وضعیت این بازیکن برای بازی با پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار