Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان تیم تازه‌وارد فصل آینده لیگ برتر فوتسال خواهد بود و زردپوشان با هدایت مربی فصل گذشته مس سونگون در مسابقات شرکت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هیئت مدیره باشگاه سپاهان چندی پیش تصمیم گرفت که این باشگاه در رشته فوتسال هم نیمداری کند و مقرر شد طلایی‌پوشان در لیگ دسته اول فوتسال وارد این رشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام آمادگی باشگاه‌های اهورا بهبهان و شهید منصوری قرچک برای واگذاری امتیاز خود در لیگ برتر، مدیریت باشگاه سپاهان تصمیم گرفت با خرید سهمیه اهورا، در فصل آینده لیگ برتر فوتسال شرکت کند.

سپاهان در کدام رده فوتسال شرکت می‌‌کند؟

علیرضا افضل عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: ما زمان کمی داریم و امیدوارم کمیته فوتسال با ما همکاری کند. با مدیران باشگاه اهورا به توافق کامل رسیدیم و با سازمان لیگ هم نامه‌نگاری می‌کنیم. مسابقات به زودی آغاز خواهد شد و باید بازیکن جذب کنیم.

وی همچنین از انتخاب احمد باغبانباشی به‌عنوان سرمربی جدید تیم سپاهان خبر داد. این مربی فصل گذشته همراه با افضل توانست مس سونگون را به قهرمانی لیگ برتر برساند. این در حالی است که لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه این هفته آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز

فدراسیون فوتبال برای اعزام ملی‌پوشان فوتسال به تایلند تلاش می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم ملی فوتسال ایران قرار بود برای شرکت در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، با پرواز ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) عازم بانکوک شوند.

با این وجود و در پی ممنوعیت پروازی به دنبال پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، پرواز ملی‌پوشان لغو شد. با این حال مقامات فدراسیون فوتبال تلاش می‌کنند پرواز دیگری برای سفر شاگردان وحید شمسایی به تایلند فراهم کنند.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از روز چهارشنبه 29 فروردین در کشور تایلند برگزار می‌شود که برنامه دیدارهای ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

پنجشنبه 30 فروردین 1403
ایران - افغانستان، ساعت 12:30

 

شمس: هر 14 بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم

شنبه اول اردیبهشت 1403
ایران - بحرین، ساعت 17:30

دوشنبه 3 اردیبهشت 1403
ایران - کویت، ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند
  • پایان تقابل هواداران و طلایی پوشان؛ اصفهان پشت سپاهان
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • از نویدکیا تا مورایس؛ تعصب بهتر است یا تجربه؟!
  • اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • از نویدکیا تا مورایس؛ مقایسه تعصب و تجربه
  • دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!