Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:47:06 GMT

حضور سپاهان در لیگ برتر فوتسال قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۴۹۹

حضور سپاهان در لیگ برتر فوتسال قطعی شد

آرش جابری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد شروع لیگ برتر فوتسال و صحبتهای مطرح شده در رابطه با تعویق لیگ برتر 1401_1400 اظهار داشت: نه این صحبتها درست نیست و لیگ برتر فوتسال طبق برنامه و قرعه کشی انجام شده به دلیل شیوع ویروس کورنا مثل سال گذشته بدون تماشاگر و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: روز چهارشنبه 13 مرداد مراسم افتتاحیه لیگ برتر بین دو تیم مس سونگون ورزقان و کلاردشت  با رعایت پورتکل های بهداشتی در تبریز برگزار می شود. 

رئیس و دبیر سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به سوالی که آیا این موضوع صحت دارد که امسال باشگاه سپاهان اصفهان در لیگ برتر حضور دارد یا خیر گفت:  بله، امروز نامه ای از فدراسیون فوتبال و سارمان لیگ در این باره بدست من رسید. 

وی در ادمه گفت: باشگاه سپاهان با خرید امتیاز تیم لیگ برتری اهورای بهبهبان در لیگ حضور پیدا می کند و طبق قرعه کشی های انجام شده این باشگاه جایگزین اهورا در جدول مسابقات می شود. 

جابری در پاسخ به سوال دیگری که آیا امتیاز باشگاه  شهید منصوری قرچک هم واگذار شده است؟ گفت: این موضوع را من هم شنیدم که امتیاز این باشگاه به مشهد انتقال پیدا کرده است؛ اما تا این لحظه هنوز نامه ای مبنی بر واگذاری باشگاه منصوری به دستم نرسیده است. 

  انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان آرش جابری لیگ برتر فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

کویت نیز مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت تا تیم ملی فوتسال کشورمان، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن راهی دور حذفی جام ملت‌های آسیا شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک بانکوک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 4 بر صفر تیم کشورمان همراه بود.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

عبدالرحمان بازیکن تیم کویت در دقایق ابتدایی مسابقه، دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود و در ادامه، سالار آقاپور گل دوم را برای ایران به ثمر رساند. در نیمه دوم نیز سعید احمد عباسی دو بار موفق به گلزنی شد تا پیروزی شاگردان وحید شمسایی را قاطع‌تر کند و با چهار امتیاز، در صدر جدول آقای گلی جام بایستد.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان با 9 امتیاز و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. ایران در این دور مقابل تیم دوم گروه C یعنی قرقیزستان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر