Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه‌ای به استاندار خواستار یک هفته تعطیلی کامل و بدون قید و شرط در استان اصفهان شد و قرار است فردا برای تعطیلی‌ها تصمیم‌گیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، متاسفانه رکورد بستری کرونا در مراکز درمانی استان شکسته شد در شبانه‌روز گذشته 544 بیمار جدید با علائم کرونا در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند که  این تعداد بخشی از 2271 مبتلای جدید در 24 ساعت گذشته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت 31 بیمار حاد تنفسی هم جان باختند. از ابتدای تراژدی کرونا تا حالا این روزها در وخیم‌ترین آمار بستری به سر می‌بریم.

اگر آمار بیماری بالا می‌رود اما خبر خوب اینکه روند واکسیناسیون هم در کشور سرعت گرفته است. مسئولان بهداشتی می‌گویند با روند اجرایی واکسیناسیونی که در حال انجام است اگر فقط تا دو ماه دیگر از دورهمی‌ها و برگزاری تجمعات پرهیز کنیم هر چند باز هم نیاز به استفاده از ماسک هست اما در مورد شرایط قرنطینه اوضاع کمی بهتر و آرام‌تر خواهد شد.

سیر صعودی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داردشرایط برگزاری عزاداری ماه محرم از سوی کمیته امنیتی ستاد کرونا اعلام شدبستری 244 بیمار جدید کرونایی در کرمان؛ زبانه کشیدن شعله‌های دلتا در روزهای سیاه کرونایی بزرگترین استان کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه‌ای به استاندار خواستار یک هفته تعطیلی کامل و بدون قید و شرط شد. طاهره چنگیز در این نامه‌ از استاندار خواسته علاوه بر تعطیلی با کنترل شدید ورودی و خروجی شهرهای بحرانی از شیوع بیشتر کووید 19 جلوگیری شود. در این نامه با اشاره به تلاش‌های کادر درمان از رعایت کمرنگ شیوه‌نامه‌های بهداشتی گلایه شده است. قرار است فردا برای تعطیلی‌ها تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/166/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه غلامعباس ترکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را به نام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری کرده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتوته کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور شده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمائید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم‌های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص کنند. در مواردی که فاقد اقامتگاه هستند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتاً مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

کد خبر 6062642 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی