Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با تداوم بارش ها تا دو روز آینده و احتمال ادامه سیلاب ها در مناطق مختلف استان تمامی دستگاههای امدادی در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدیخانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به تهدید بروز سیلاب بیشتر در شهرستان ها اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت و احتمال سیلاب و آب گرفتگی در برخی مناطق شهری و روستایی جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بارش های شدید در شهرستان آوج عصر امروز حادثه آفرید و بروز سیلاب به چند واحد مسکونی و خودرو آسیب زده است.

مهدیخانی گفت: با توجه به تخریب چند واحد مسکونی در روستاهای بخش مرکز آوج از جمله شهید آباد، چوبینه و پروان و شهر آوج اقدامات پیشگیرانه و پاکسازی مناطق انجام شده اما به دلیل شدت بارش ها و تداوم آن احتمال دارد همچنان این سیلاب تا فردا ادامه پیدا کند.

مهدیخانی یادآورشد: با اعزام چند دستگاه لودر و بلدوزر برای پاکسازی اقدام شده و تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان آوج و نیز دستگاههای امدادی در استان در حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز وارد ماموریت شوند.

وی گفت: تیم فنی اداره برق هم در منطقه مستقر شده تا در صورت قطع برق نسبت به تامین انرژی اقدام لازم صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهارداشت: بیمارستان های شهید رجایی در قزوین و شفا در تاکستان با تامین چند تخت جدید در آماده باش هستند تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

وی افزود: از آنجا که امکانات شهرستانها جوابگوی نیازها در شرایط حوادث غیرمترقبه نیست لذا در استان آماده اعزام نیروهای کمکی هستیم.

سازه های سبک دامداری ها و مرغداری ها مستحکم شود

مهدیخانی با اشاره به خطر ریزش سازه های سبک در زمان طوفان شدید گفت: چون در روزهای آینده بارندگی ها همراه با تندباد است احتمال ریزش سازه های سبک مرغداری ها، دامداری ها و گلخانه ها جدی است که از بهره برداران انتظار داریم برای استحکام بخشی به آنها اقدام لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در شرایط تند باد و رعد و برق داربست ساختمانهای بلند مرتبه می تواند خطر ساز باشد که توصیه اکید داریم در این زمان ها از داربست استفاده نشود.

مهذیخانی همچنین گفت: از شهروندان انتظار داریم در زمان رعد و برق و تندباد از استفاده کردن از آسانسور خودداری کنند زیرا در این مواقع احتمال قطع برق و توقف آسانسور و گیر کردن افراد در اتاقک آسانسور بسیار محتمل است و می تواند آسیب زا باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت بحران استان قزوین آماده باش بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد

به گفته روابط عمومی پلیس راهور، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از صبح امروز به علت وقوع سیلاب مسدود شدند و راهداران درحال بازگشایی این محورها هستند.

به گزارش مشرق، روابط عمومی پلیس راهور اعلام کرد: بارش باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس گزارش شده است.

در آزادراه قزوین _ کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرشهر به علت بارش باران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

به علت بارش سنگین باران و سیلاب، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از جمله محور خرم آباد – پلدختر، محور جاسک - بشاگرد (پل شریفی)، محور بشاگرد (رودان_زیارت علی)، محور بندرخمیر_بندر لنگه (کنخ)، محور فنوج - کتیچ، محور چاهان – زرآباد و محور دلگان – بمپور تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

راهداران و دستگاه‌های خدمات رسان درحال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • ۱۷۰ تیم امدادی در اصفهان در حالت آماده باش هستند
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • بارش شدید و سیلاب در نوار جنوبی
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • سیلاب در راه نواحی جنوب شرق کشور | احتمال ۵۰ میلی متر بارش | کدام استان ها بارش بهاره دارند؟ | ببینید