Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:23:31 GMT

آمریکا ۲۴ دیپمات روسیه را اخراج کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۵۳۱

آمریکا ۲۴ دیپمات روسیه را اخراج کرد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد مقامات کاخ سفید با ارسال لیستی به او اعلام کردند ۲۴ تن از دیپلمات‌های روس که نامشان در این لیست است، باید حداکثر تا ۳ سپتامبر آینده، خاک آمریکا را ترک کنند.

سفیر روسیه در این خصوص گفت: ما لیستی از ۲۴ دیپلمات دریافت کردیم که باید تا ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ کشور (آمریکا) را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونوف در ادامه افزود: اکثر این دیپلمات‌ها بدون هیچ جایگزینی باید آمریکا را ترک کنند؛ چرا که واشنگتن به طور ناگهانی روش صدور ویزا را سخت کرده است.

ساعاتی پیش نیز الکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهارات اخیر رابرت برک، فرمانده نیروی دریایی آمریکا در اروپا و آفریقا علیه روسیه را بسیار خطرناک توصیف کرد و آن را نشان دهنده تلاش برای مقصر جلوه دادن روسیه در دامن زدن به درگیری‌ها در دریای سیاه دانست.

پیش از این رابرت برک، فرمانده نیروی دریایی آمریکا در اروپا و آفریقا خطاب به روسیه مدعی شده بود: «می‌توان گفت که آن‌ها (روس‌ها) ما را تحریک می‌کنند که ما اول حمله کنیم. ما قصد نداریم این کار را انجام دهیم، اما در عین حال من اجازه نمی‌دهم که ابتدا به فرماندهان ضربه وارد شود.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه و آمریکا تحولات جهان اخراج دیپلمات روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر جاودانه شد

زی‌سان: مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ با کلین شیت در دیدار برابر آرسنال تعداد کلین‌شیت‌هایش در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۵۸ رساند و از ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال مادرید با ۵۷ کلین شیت عبور کرد و به تنهایی در صدر قرار گرفت. همچنین جان لویجی بوفون با ۵۲ کلین‌شیت در رده سوم بهترین دروازه‌بانان لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • اولتیماتوم میلان به استفانو پیولی: یا رم را شکست می‌دهی یا در پایان فصل اخراج می‌شوی
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • دیپلمات آمریکایی ادعاها درباره نقش ایران را در منطقه تکرار کرد
  • تحریم، ابزار آمریکا برای توقف پروژه LNG-۲ روسیه در قطب شمال