Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مجید آقازاده در نشست خبری اظهار داشت: سال 1400 با افزایش چشمگیری در حقوق و دستمزد پرسنل کارگری شهرداری مواجه بودیم که این امر سبب افزایش 50 درصدی هزینه‌های حقوق و دستمزد در شهرداری ارومیه شد.

وی تصریح کرد: 4 هزار  860 نفر پرسنل کارگری به صورت مستقیم و 5 هزار و 200 نفر دیگر به صورت شرکتی با شهرداری ارومیه همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه با بیان اینکه سال گذشته 30 میلیارد تومان حقوق ماهانه پرسنل شهرداری ارومیه بود، افزود: این میزان در سال جاری به 45 میلیارد تومان افزایش یافته است.

آقازاده خاطرنشان کرد: مبلغ ۸۹۵ میلیارد تومان بدهی شهرداری است که بیش‌ترین آنها به تامین اجتماعی، ۲۸۰ میلیارد به بانک‌ها و ۱۹۶ میلیارد تومان به پیمانکاران است و حدود ۳۰۰ میلیارد تومان نیز مطالبات مالی است.

وی در دوران مدیریتی شهردار سابق ارومیه، شهرداری زیر تعهدات وام 30 میلیارد تومانی جهت پرداخت حقوق کارکنان رفته بود و در حال حاضر شهرداری ارومیه ماهانه 4 میلیارد تومان اقساط این وام را پرداخت می‌کند.

این مقام مسوول با بیان اینکه شفاف سازی مالی از اولویت‌های شهرداری ارومیه است، افزود: طی سه ماه گذشته حقوق کارکنان شهرداری ارومیه به موقع پرداخت شده است.

وی با اشاره به بدهی‌های شهرداری ارومیه، اعلام کرد: شهرداری ارومیه 80 میلیارد تومان جریمه از بابت بیمه پرسنل کارگری به تامین اجتماعی بدهکار است و در تلاش برای پرداخت بدهی هستیم که بنا شده در قالب اقساط این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

شهردار ارومیه اظهار داشت: سال 99 مقرر شده بود در قالب اوراق مشارکت 60 میلیون تومان برای توسعه حمل و نقل و عمومی هزینه شود که تا سال جاری اقدام اساسی در این زمینه انجام نشده بود که این موضوع امسال پیگیری و بانک صادرات به عنوان بانک عامل معرفی و مقرر شد این امر طی سال جاری تحقق می‌یابد.

آقازاده با اشاره به مشکلات سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه، افزود: مشکلات بهره‌برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی شهرداری ارومیه به سال 90 برمی‌گردد ولی در سال جاری بخشی از مطالبات این بهره‌برداران پرداخت شده است و مقرر شده به تمام مطالبات نیز در چهارچوب قانونی رسیدگی و پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌‌هایی در شهرداری ارومیه وجود دارد که فاقد قرارداد هستند، گفت: 6 پروژه فاقد قرارداد در شهر ارومیه در حال اجرا است که شناسایی شده و در حال حاضر این پروژه‌ها به قوه قضاییه ارجاع شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

شهردار ارومیه به اقدامات انجام گرفته در راستای تسهیل در ارائه خدمات در شهرداری ارومیه اشاره کرد و افزود: ایجاد سامانه شهروند سپاری، تشکیل واحد رسیدگی پیمان، ایجاد زمینه تفکیک زباله از مبدا در 5 ناحیه شهری ارومیه از دیگر اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه شهرداری تامین اجتماعی بدهی شهرداری ارومیه میلیارد تومان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سالار علی ویسی در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسوول برگزار شد،اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود:در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد:اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد:بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898991

دیگر خبرها

  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها