Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@13:52:30 GMT

گزینه‌های جانشینی این ستاره چه کسانی هستند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۰۴۵۵۶

گزینه‌های جانشینی این ستاره چه کسانی هستند؟

خبرورزشی – ESPN گزارش داد که پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد اکنون وارد ماه‌های پایانی قرارداد خود در اولدترافورد شده و گفته می‌شود که فرصت تمدید حضورش در جمع شیاطین سرخ را رد کرده است.

پیش از هر گونه اقدام رسمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به منظور جذب پل پوگبا، یونایتد ممکن است برای فروش این بازیکن ملی پوش طی هفته‌های آینده تحت فشار قرار گیرد و در صورت نهایی شدن این انتقال، یک جای خالی در خط میانی این تیم باقی بماند و همین موضوع، باعث ایجاد اختلال در افکار تاکتیکی اوله‌گنار سولشائر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مقابله با این مشکل، سرمربی نروژی یونایتد یک راه حل بدین ترتیب اندیشیده که اگر پوگبا راهی پارک دو پرنس شود، می‌خواهد با یکی از گزینه هایی مانند اداردو کاماوینگا از رن، سائول نیگس از اتلتیکو مادرید یا روبن نوس از ولورهمپتون قرارداد ببندد.
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد پل پوگبا منچستریونایتد نقل و انتقالات اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب اولو در ترکیب تیم لایپزیش در سه فصل اخیر توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود  جلب کرده است و انتظار می‌رود که او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود.

مدیران بارسا از مدت‌ها قبل شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند و گفته شده بود که قصد دارند پیشنهادی را برای جذب او ارائه کنند اما حالا به نظر می‌رسد که آنها با رقبایی بسیار جدی و قدرتمند برای جذب او روبرو خواهند بود.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر باشگاه‌های منچستریونایتد و بایرن مونیخ است و این دو باشگاه قصد دارند که در پنجره تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند، این موضوع کار را برای بارسلونا با توجه به شرایط مالی این باشگاه دشوار خواهد کرد.

بند فسخی در قرارداد اولمو با لایپزیش گنجانده شده است که به او اجازه می‌دهد در تابستان پیش رو با پیشنهادی در حدود ۶۰ میلیون یورو از این باشگاه جدا شود و باید دید که این بازیکن در نهایت با کدام باشگاه به توافق خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!