Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کشتی باری ایرانی در نزدیکی بندر آستراخان روسیه به گل نشست.

خبرگزاری میزان-سازمان فدرال کشتیرانی دریایی و رودخانه‌ای روسیه از به گل نشستن کشتی باری ایرانی «پایا» که عازم بندر آستراخان بود در کانال ولگا-کاسپییسک در ۱۵۵ کیلومتری مقصد خود خبر داد و گفته شد که در این اتفاق کشتی شکاف برنداشته و سوخت از آن نشت نمی‌گند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه هیچ گونه تاثیری بر تردد کشتی‌ها در کانال ولگا ندارد و کشتی‌ها در این مسیر آبی همچنان رفت و آمد خود ادامه می‌دهند.

رسانه روسی همچنین خاطرنشان کرد که کشتی پایا متعلق به شرکت کشتیرانی مازندران است و از بندر امیرآباد حرکت کرده بود این کشتی در هنگام به گل نشستن حامل بار نبود و هیچ یک از ۱۲ خدمه کشتی آسیب ندیده و مساله در رابطه با تامین مواد غذایی ندارند.

سازمان فدرال کشتیرانی دریایی و رودخانه‌ای روسیه در ادامه همچنین تاکید کرده است که در زمان حاضر شرکت مالک کشتی در حال سازماندهی اقدامات برای خارج سازی کشتی پایا از گل است.

بیشتر بخوانید: حمله به یک کشتی ایرانی در آب‌های دریای سرخ

انتهای پیام/

برچسب ها: بندر آستراخان کشتی ایرانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بندر آستراخان کشتی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است

رهبر انصارالله یمن گفت که عملیات‌های موشکی و پهپادی ارتش یمن، موجب تعطیلی کامل بندر ایلات شده است و رژیم اسرائیل برای واردات کالا در تنگنا قرار دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی هفتگی خود در عصر پنج‌شنبه گفت دولت آمریکا در تمامی جنایات رژیم اشغالگر شریک است و در هر سطوحی به دفاع از این رژیم می‌پردازد.

به نوشته المسیره، او با اشاره به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی که در دفاع از غزه دست به تجمع زده‌اند گفت که آمریکا زمانی که پای اسرائیل وسط باشد، قانون اساسی و تمامی قوانین و ارزش‌های که ادعای آن را دارد و طبق آن خود را یک کشور دموکراتیک و دارای آزادی بیان می‌داند را زیر پا می‌گذارد.

رهبر انقلاب یمن تأکید کرد که ایالات متحده گوش شنوایی برای اعتراضات مردم خود علیه رژیم اشغالگر ندارد، تا جایی که مقامات این کشور دانشجویان را به اخراج از دانشگاه تهدید می‌کنند.

سید عبدالملک الحوثی اما افزود: «آمریکا تلاش می‌کند تا مانع خیزش مبتنی بر آگاهی که حول اتفاقات فلسطین شروع شده است، شود، اما این خیزش و آگاهی گسترش خواهد یافت».

رهبر انصارالله یمن همچنین به تمجید از مقاومت رزمندگان غزه پرداخت  و گفت که همچنان شهرک‌های اطراف غزه مورد هدف شلیک موشک‌های فلسطینی قرار دارد که نشان از ایستادگی و فعال بودن مقاومت در غزه دارد.

الحوثی به عملیات‌های حزب‌الله لبنان نیز پرداخت و گفت که عملیات حزب‌الله دقیق و هدفمند انجام می‌گیرد و رژیم اشغالگر را تحت‌الشعاع و در تنگنا قرار داده است؛ به طوریکه صدها هزار نفر از صهیونیست‌ها امکان ادامه زندگی در شمال فلسطین را ندارند.

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

حمله به 102 کشتی

سید عبدالملک الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات‌های موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن در حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت که در 202 روز گذشته 102 کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند که کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که قصد حرکت به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) داشتند را شامل می‌شود.

او تأکید کرد: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

رهبر انصارالله یمن گفت که در پی این حملات بندر ایلات به طور کامل تعطیل شده است و رژیم اسرائیل در بحث واردات کالا به شدت در مضیقه قرار گرفته است.

او همچنین خبر داد که عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان 80 درصد کاهش یافته است و از سوی دیگر شرکت‌های کشتیرانی برای عبور از دریای سرخ باید هزینه بیمه هنگفتی را بپردازند که در برخی موارد تا 50 میلیون دلار نیز می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور